پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

4:14:32 - یکشنبه 9 شهریور 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
شکست های اسرائیل به دلیل دفاع امام خامنه ای از بلاد اسلامی است
سردار رحیم‌صفوی : ما هم اکنون یک رهبر قدرتمند، حکیم، دوراندیش، مهربان و دارای نفوذ سیاسی و معنوی در جهان اسلام داریم که با طی مسیر امام راحل (ره ) فرماندهی دفاع از بلاد اسلامی را در دست دارد.

به گزارش” صبح رابر” به نقل از  ” بوتیا “، دکتر سید یحیی ‌رحیم‌صفویدستیار و مشاور فرمانده معظم کل قوا در آیین پاسداشت شهیدان رجایی و باهنر و یادواره ۵۰۰ شهید دولت در حسینیه ثارا… کرمان من سلام مقام معظم رهبری را به خانواده شهیدان بالاخص خانواده شهید باهنر و مردم مومن، هوشمند و ولایتمدار کرمان می‌رسانم.

این فرمانده دوران دفاع مقدس تاکید کرد : ما با شهیدان عهد و پیمان بسته که تا آخر به آنها، امام شهدا، ولایت فقیه ، مردم و ارزش ها وفادار باقی می‌مانیم.

وی با بیان اینکه نظام اداری ما هم اکنون نیازمند تفکر مدیریتی شهیدان باهنر و رجایی است ، ابراز داشت: شهیدان باهنر و رجایی اسوه‌های حسنه از نظر اندیشه، تفکر، اخلاق، رفتار، مدیریت و جهت‌گیری انقلابی برای همه دولتمردان ما هستند.

صفوی تصریح کرد: شهید باهنر قبل از انقلاب اسلامی بسیار هوشمندانه و خردمندانه، اندیشه انقلاب و اندیشه دینی و افکار امام (ره) را در برپایی حکومت اسلامی و چگونگی مبارزه با رژیم طاغوت را با استفاده از آیات قران در کتاب‌های دینی گنجانده بود.

دستیار و مشاور فرمانده معظم کل قوا در تبیین سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با رئیس جمهور و هیئت وزیران ، عنوان داشت: هنر مدیران ما استفاده از ظرفیت‌های طبیعی و مردم هوشمند و معتقد به اسلام ناب محمدی در بخش‌های مختلف کشاورزی، تولیدی، دامی و صنعتی می‌باشد.

وی با اشاره به آمار دانشجویان و اساتید دانشگاه ها خاطر نشان کرد : در سایه مجاهدت‌های شهداهم اکنون ایران در سطح کشورهای غرب آسیا از نظر زیربناهای علمی نسبت به سایر کشورها بالاتر است.

صفوی با اعلام اینکه شکست های رژیم صهیونیستی به دلیل رهبری امام خامنه ای است ، بیان داشت : ما هم اکنون یک رهبر قدرتمند، حکیم، دوراندیش، مهربان و دارای نفوذ سیاسی و معنوی در جهان اسلام داریم که با طی مسیر امام راحل (ره ) فرماندهی دفاع از بلاد اسلامی را در دست دارد.

دستیار و مشاور فرمانده معظم کل قوا، اظهار امیدواری کرد با ظرفیت‌هایی که کشور دارد با عزم و اراده ملی، انسجام، وحدت، مدیریت دولتمردان و تدوین راهبرد و تبدیل آن به برنامه عملیاتی، به چشم انداز ۱۴۰۴ برسیم.

لازم به ذکر است در در مراسم پاسداشت شهیدان رجایی و باهنر و یادواره شهدای دولت از تمبر مزین به تصاویر شهیدان رجایی و باهنر با حضور خانواده شهید باهنر رونمایی شد.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب