پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

4:30:56 - دوشنبه 17 شهریور 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
به زودی در کرمان شهر شش دروازه احداث خواهد شد
سیف اللهی گفت: ۱۳ هزار هکتار زمین به منظور احداث “شهر شش دروازه” در قالب مجتمع پزشکی، تفریحی، تجاری، فرهنگی و ورزشی در نظر گرفته شده است. به گزارش “صبح رابر” به نقل از بوتیا، “ابوالقاسم سیف اللهی” عصردیروز در جلسه امضای تفاهم نامه سرمایه گذاری استانداری کرمان با شرکت آدینه کریمان اظهار کرد: شرکت […]

سیف اللهی گفت: ۱۳ هزار هکتار زمین به منظور احداث “شهر شش دروازه” در قالب مجتمع پزشکی، تفریحی، تجاری، فرهنگی و ورزشی در نظر گرفته شده است.

به گزارش “صبح رابر” به نقل از بوتیا، “ابوالقاسم سیف اللهی” عصردیروز در جلسه امضای تفاهم نامه سرمایه گذاری استانداری کرمان با شرکت آدینه کریمان اظهار کرد: شرکت آدینه کریمان در دوره گذشته شهرداری کار ساخت ترمینال جدید شهر کرمان را آغاز کردند.

وی افزود: ترمینال جدید با ۲۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری بهره برداری شده  به مردم ارائه خدمت می کند.

سیف اللهی تصریح کرد: شرکت آدینه کریمان در چهارچوب مثلث توسعه اقتصادی شهر کرمان قصد دارد مجموعه شهری بزرگ را در کنار ترمینال احداث کند.

وی بیان کرد: ۱۳ هزار هکتار زمین در حال حاضر در اختیار این شرکت به منظور احداث “شهر شش دروازه” در قالب مجتمع پزشکی، تفریحی، تجاری، فرهنگی و ورزشی است.

شهردار کرمان گفت: در فاز اول بیش از ۳۵۰ هزار مترمربع در بخش های مختلف رفاهی، پزشکی، فرهنگی و … ارائه خدمت خواهد کرد و بهره برداری از این طرح ها آینده بسیار خوبی را برای شهر کرمان رقم خواهد زد.

وی افزود: در حال حاضر شهرداری کرمان در سال ۲ میلیون مترمربع پروانه صادر می کند و احداث این مجتمع غرب کرمان را متحول خواهد کرد و تبدیل به قطب گردشگری و رفاهی برای مردم شهر کرمان خواهد شد.

در این جلسه تفاهم نامه احداث “شهر شش دروازه” بین استانداری کرمان و شرکت آدینه کریمان امضا شد.

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب