پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

7:48:53 - دوشنبه 17 شهریور 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
دانشگاهی که علم را با سبک زندگی اسلامی در آمیخته است
یکی از شاخص های مهندسی و مدیریت فرهنگی نامگذاری اماکن و فضاسازی محیط مطابق با فرهنگ اسلامی –ایرانی است. به گزارش ” صبح رابر“به نقل از بوتیا، همزمان با برگزاری اولین کنگره شهدای شیمی کشور در دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان موضوعی نظرمان را جلب کرد که برایمان بسیار جالب و مهم بود. همواره در سطح […]

یکی از شاخص های مهندسی و مدیریت فرهنگی نامگذاری اماکن و فضاسازی محیط مطابق با فرهنگ اسلامی –ایرانی است.

به گزارش ” صبح رابر“به نقل از بوتیا، همزمان با برگزاری اولین کنگره شهدای شیمی کشور در دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان موضوعی نظرمان را جلب کرد که برایمان بسیار جالب و مهم بود. همواره در سطح شهر، استان و کشور مطرح است که باید اتفاقاتی که در دانشگاه ولی عصر(عج) رخ می دهد در حد نام حضرت ولی عصر(عج) باشد و این مهم وظیفه مسئولین و اساتید این دانشگاه را سنگین تر می کند.

_à_î_»_د__ ___د_ç_» _»_د_____»_د_ç _ê___î______ (___ش) _________ش_د__2

وقتی وارد دانشگاه ولی عصر(عج) می شویم، اول چیزی که به چشم هر بیننده ای می خورد نامگذاری خیابان ها، بوستان ها، اماکن و  میادین این دانشگاه است.

اسامی که هر کدام از القاب امام زمان(عج) هستند؛ همچون مهدی، هدی، صاحب الزمان، حجت، موعود و.. و اینک همزمان با نخستین کنگره بزرگداشت شهدای جامعه شیمی کشور افتتاح میدان شاهد.

این نام یکی از القاب امام زمان(عج) است که به گفته رضا رنجبر کریمی رئیس وقت این دانشگاه به واسطه یادمان شهدای علمی کشور در این میدان و همجواری آن با قبور شهدای گمنام دانشگاه به این نام مبارک نامگذاری شده است.

از دیگر نامگذاری های اماکن این دانشگاه می توان به سالن های آمفی تئاتر شهید ارسلان و شهید سجادی، سالن همایشهای شهید هنری، سالن نمایشگاهی شهید آوینی، مجموعه فرهنگی-علمی شهدای گمنام دانشگاه، خانه فرهنگ دانشجوی شهید سید محمد حسین علم الهدی، سالن های ورزشی شهید صیاد شیرازی و شهید علی هاشمی، کتابخانه و مرکز اسناد شهید مطهری و تالار خیام اشاره کرد.

شاید سبب این نامگذاری ها آن باشد که جامعه دانشگاهیان این دانشگاه هر لحظه خود را با یاد آن امام منتظر بگزرانند و در اندیشه خدمت به کشور باشند. همواره خود را در مسیر زمینه سازی ظهور حضرت قرار دهند بدانند که مبادا با اندیشه ها و تحرکات نا پاک در مسیر دشمنان حضرت قدم بردارند.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب