پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

6:09:35 - سه شنبه 18 شهریور 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
چرا زنان شاغل از افسردگی بالاتری نسبت به زنان خانه‌دار برخوردار هستند
سلامت جسمی و روحی زنان از مسائل پراهمیتی است که کمتر توسط جامعه زنان مورد توجه قرار می‌گیرد. زنان به دلیل دغدغه‌های خانوادگی، شغلی و یا مسائل مربوط به خانواده و مادری کمتر به فکر سلامت جسم و روح خود هستند و این امر گاهی خسارات جبران‌ناپذیری را بر جای خواهد گذاشت. به گزارش ” […]

سلامت جسمی و روحی زنان از مسائل پراهمیتی است که کمتر توسط جامعه زنان مورد توجه قرار می‌گیرد. زنان به دلیل دغدغه‌های خانوادگی، شغلی و یا مسائل مربوط به خانواده و مادری کمتر به فکر سلامت جسم و روح خود هستند و این امر گاهی خسارات جبران‌ناپذیری را بر جای خواهد گذاشت.

به گزارش ” صبح رابر“به نقل ازبوتیا،  انجمن سلامت بانوان استان کرمان اعلام کرد میزان افسردگی بین زنان شاغل بالاتر از زنان خانه‌دار است. ما با توجه به این مسئله با اعضای شورای شهر و تعدادی از مسئولین مذاکراتی را داشته‌ایم تا بتوانیم برنامه‌هایی را برای زنانی که دچار افسردگی شدند داشته باشیم.
زنان شاغل دغدغه و نگرانی‌های زیادی مانند سروقت رسیدن به اداره، رساندن کودکان به مدرسه، شرکت در جلسات کاری، پخت و پز غذا برای اعضای خانواده و… را دارند که باعث می‌شود میزان افسردگی بالا برود اما زنان خانه‌دار آرامش فکری بیشتری دارند و این سبب می‌شود که افسردگی کمتری هم داشته باشند.

 انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب