پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

9:56:23 - شنبه 22 شهریور 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
۰۳۴کد جدید تمام شهرهای استان کرمان /طرح هم کد سازی دررابر از ۲۶شهریورماه
سلطانی رئیس مخابرات شهرستان رابر از طرح هم کد سازی در شهرستان در تاریخ ۲۶ شهریورماه خبر داد .

به گزارش ” صبح رابر”  تغییر کلیه شماره های ثابت  استان  از ۷ رقم به  ۸ رقم و حذف  کد بین شهرهای استان از مورخ ۲۶/۰۶/۱۳۹۳ اجرایی می شود .

سلطانی رئیس مخابرات شهرستان با اشاره به اینکه هم‌کدسازی در شهرستان و مشترکان تلفن ثابت است، اظهار داشت : ممکن است در ابتدای اجرای این طرح اختلالاتی در تلفن های ثابت ایجاد شود بهتر است در  روز چهارشنبه  ۲۶ شهریور ماه  تماس ها از طریق تلفن همراه  صورت گیرد ، با اجرای این طرح در استان برای ارتباط با دیگر شهرهای درون استان نیازی به پرداخت هزینه بین شهری نیست و بر این اساس هزینه مشترکان تلفن ثابت کاهش می یابد.

وی ضمن بیان اینکه این طرح هم کد سازی در استان کرمان از ۲۶ شهریورماه اجرایی می شود عنوان کرد: از مزایا این طرح می توان به عدم نیاز به شماره گیری کد در تماسهای داخل استان ، کاهش چشمگیر هزینه تماس بین شهری در داخل ، کاهش قابل توجه هزینه های تماس بین استانی ، اختصاص یک شماره تلفن ثابت منحصربفرد به مشترکین تلفن ثابت و… است .

به عنوان مثال پیش کد شهرستان ۰۳۴۷به ۰۳۴ و شماره تلفن ****۴۵۲به ****۴۲۴۵ تغییر  می یابد .

کرامت سلطانی همچنین به اینترنت پر سرعت idslدر روستایی گنجان و سیه بنوئیه و دیگر روستا شهرستان اشاره کرد.

وی راههای کسب اطلاع از شماره جدید در حین اجرای طرح را به سه روش بیان کرد : از طریق تماس با شماره ۶۰۶۰ یا با ارسال شماره قدیم با پیش شماره به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۸۶۳۰ و یا مشترکین می توانند به سایت اینترنتی شرکت مخابرات استان به آدرس www. Kermantel.ir مراجعه نمایند .

گفتنی است طرح هم کد سازی تاکنون در ۲۰ استان اجرا شده است و استان کرمان بیست و یکمین استان اجرا  کننده این طرح خواهد بود.

 

انتهای پیام /

 

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب