پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

8:52:14 - سه شنبه 25 شهریور 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
سه هفته تعطیلی مجلس و کارنماینده مردم شهرستانهای بافت و رابر و ارزوئیه
از سه هفته تعطیلی مجلس و نمایندگان استان در این ایام؛ به همین منظور با دکتر علیرضا منظری توکلی نماینده مردم شهرستانهای بافت و رابر و ارزوئیه گفتگویی داشتیم که در ادامه می خوانید :

به گزارش ” صبح رابر”  از سه هفته تعطیلی مجلس و نمایندگان استان در این ایام؛ به همین منظور با دکتر علیرضا منظری توکلی نماینده مردم شهرستانهای بافت و رابر و ارزوئیه گفتگویی داشتیم که در ادامه می خوانید :

شما در طول سه هفته تعطیلی مجلس چه کار کردید؟ کجا رفتید؟

همانطور که مستحضرید، بنده در طول سال حتی هفته هایی که مجلس صحن علنی دارد، روزهای پنج شنبه ، جمعه و شنبه در حوزه انتخابیه هستم ، و از نزدیک مشکلات را بررسی و برای حل آنها پیگیری می کنم، هم در خود شهرستان و هم در مرکز استان ،و پیگیری کارها درساعاتی که صحن علنی مجلس نداریم و بخصوص روز دوشنبه که کلاً برنامه من حضور در وزارتخانه ها برای حل مشکلات است در تهران انجام می شود ، بنا بر همین رویه ، بنده در هفته هایی که مجلس تعطیل هست ، در حوزه انتخابیه حضور پیدا می کنم و به شناخت و پیگیری مشکلات می پردازم و کارهایی که در این سه هفته انجام شده است به شرح ذیل است :

شرکت در یادواره شهدای هنزاء

شرکت در جلسه مشکلات فرهنگی، اقتصادی، آموزشی و اجتماعی جامعه عشایری و به ویژه عشایر غیور شهرستان های بافت رابر و ارزوئیه

ر فع مشکلات عشایر به ویژه آب آشامیدنی

پیگیری جدی و مداوم برای راه اندازی هر چه سریعتر پروژه فولاد بافت.

پیگیری جهت تأمین منابع برای بازسازی خسارات ناشی از سیل اخیر در شهرهای بافت، رابر، بزنجان،ارزوئیه، هنزاء در دیدار با دکتر محمد باقر قالیباف شهردار تهران و خواستار اختصاص منابع جهت کمک به بازسازی خسارات ناشی از سیل شد.

شرکت در جلسات مکرر برای اجرا و تکمیل طرحهای عمرانی وامضای تفاهم نامه پیرامون احداث خط آهن کرمان-بافت-سیرجان و کرمان-بافت-ارزوئیه-حاجی آباد و خط انتقال برق از سیرجان به فولاد بافت و درآلوی رابر و احداث نیروگاه برق پانصد مگاواتی بافت بودند.

سرکشی به همراه مهندس رجایی مدیر کل سازمان نوسازی مدارس استان از مدارس شهرستانهای بافت، رابر و ارزوئیه و همچنین مدارس عشایری و از نزدیک ، مشکلات مدارس شهرستانهای بافت، رابر و ارزوئیه و همچنین مدارس عشایری بررسی شد.

شرکت در جشن نجات کوه شاه

شرکت در اولین نماز جمعه هنزاءبه امامت حجت الاسلام و المسلیمن علی اکبر علیدادی،

بررسی مسائل و مشکلات عشایر غیور شهرستانهای بافت، رابر و ارزوئیه به همراه مهندس قندالی رئیس سازمان امور عشایری کشورو معاون وجمعی از همکاران ، و همچنین پیگیری مسائل بهداشتی و درمانی سه شهرستان بافت و رابر و ارزوئیه و در سفر دکتر حقدوست از بیمارستان در دست احداث رابر بازدید شد.

شرکت در جلسه پیگیری حل مشکل ترافیکی راه رابر – بهرام جرد – کرمان و حل مشکل ترافیکی شهر بزنجان.

شرکت در جلسه ای با حضور مهندس بختیاری مدیرعامل آب منطقه ای کرمان وپیگیری حل مشکل آب شهرهای بافت، بزنجان و رابر، برای اجرایی شدن طرح های آبی ، وشرکت درجلسه پیگیری بودجه های مصرف نشده در ارزوئیه، برای ساخت دانشکده کشاورزی ارزوئیه بود.

مردم عزیز می توانند برای آشنایی با فعالیت های بنده به وب سایت رسمی دفتر اینجانب به آدرس   www.amtavakoli.ir مراجعه کنند در ضمن در این وب سایت امکان ارسال نامه های مردم و دریافت جواب آنها قرار داده شده است و در واقع این وب سایت دفتر مجازی نماینده سه شهرستان بافت و رابر و ارزوئیه است

با توجه به یک هفته تعطیلی مجلس برای سرکشی به حوزه انتخابیه و ۲ هفته تعطیلات مجلس، بهترین شیوه استفاده از این تعطیلات مجلس چیست؟

به نظرم بهترین راه، همین حضور در منطقه و ارتباط با مردم و بررسی مشکلات مردم و انتقالشان به مسئولین است .

برخی معتقدند تعطیلات مجلس زیاد است چون هر سه هفته کاری یک هفته مجلس تعطیل می شود و نمایندگان می روند حوزه انتخابیه و در ایام تابستان هم یک ماه تعطیل هستید، به نظر شما این تعطیلات زیاد نیست؟

در مقایسه با سایر کشورها ،تعطیلات متعادلی است به این دلیل که به هر حال یکی از وظایف نماینده بحث نظارت و بررسی مشکلات حوزه انتخابیه است و مهم این است که نمایندگان حداکثر استفاده از وقتشان برای آشنایی با مشکلات و انتقال آنها به مسئولین و پیگیری حل مشکلات در این مدت قرار دهد .

برخی از نمایندگان در ایام تعطیلات مجلس به خارج از کشور رفته اما برخی به حوزه های انتخابیه رفتند و به مشکلات مردم رسیدگی کردند، شما کجا رفتید و نظر تون در این زمینه؟

بنده در مدت تعطیلات به حوزه انتخابیه رفتم و همانطور که مستحضرید تمام وقتم را چه یک هفته سرکشی به حوزه انتخابیه و چه دو هفته ای که تعطیلات رسمی مجلس بود( مثل همه ارگانهای کشور که تعطیلات رسمی دارند و می تواند به هر نحوی که صلاح می دادند از آن استفاده کنند) تصمیم گرفتم در حوزه انتخابیه باشم و مسائل مربوط به مشکلات مردم را پیگیری کنم .

انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب