پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

11:10:39 - شنبه 29 شهریور 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
سالانه ۴۰۰ یادواره شهدا در استان کرمان برگزار می شود
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان گفت: سالانه ۴۰۰ یادواره شهید در سراسر استان برگزار می شود که این یادواره ها در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بسیار موثر است.

به گزارش” صبح رابر” سردار محمدرضا حسنی سعدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با گرامیداشت هفته دفاع مقدس افزود: برگزاری یادواره شهدا از جمله برنامه های هفته دفاع مقدس است که در این هفته سه یادواره شهدای گنجان، دریجان و توکل آباد برگزار می شود.

وی بیان کرد: روستای گنجان در شهرستان رابر با تقدیم ۷۰ شهید و ۲۲۰ جانباز، اولین روستای نمونه ایثارگری در استان کرمان و دومین روستای نمونه در کشور است.

وی گفت: سرکشی از خانواده شهدا، ترغیب مسوولان به دیدار با خانواده شهدای دستگاه مربوط و تکریم ایثارگران از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان افزود: شرکت جانبازان ۷۰ درصد قطع نخاع در آیین رژه باشکوه ۳۱ شهریور و تجلیل از آنها، نواخته شدن زنگ ایثار در مدارس شاهد استان، گلباران قبور مطهر شهدا، شرکت در یادواره شهدا و تعویض پرچم های گلزار شهدا از جمله برنامه های این هفته است.

وی اظهار کرد: چاپ کتاب فرهنگ شهدای استان کرمان هم اکنون زیر چاپ است و در هفته دفاع مقدس نمایشگاه عکس دفاع مقدس در شهرستان های استان برپا خواهد شد.

سردار حسنی سعدی گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس از کتاب های مرد ناتمام قصه، افطاری سرخ و بالاتر از سپیدار رونمایی خواهد شد.

هفته دفاع مقدس از ۳۱ شهریور سالروز آغاز جنگ تحمیلی علیه ایران اسلامی شروع می شود.ک/۳

منبع : ایرنا

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب