پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

4:04:39 - یکشنبه 30 شهریور 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
کابینه استانداری، ایثارگران متخصص هستند نه نظامی‌گران
استاندار کرمان گفت: کابینه استانداری کرمان ایثارگری متخصص هستند نه نظامی گری عده‌ای با سیاسی کاری چفیه ما را دزدیده و با عنوان اصولگرایی به گردن خود انداختند.

به گزارش” صبح رابر” به نقل از شبکه اطلاع رسانی بوتیا، “علیرضا رزم حسینی ” در نشست صمیمی پیشکوستان دفاع مقدس استان کرمان با حضور دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: عزت، سربلندی و امنیت امروز کشور ما مدیون شهداست و سردار سلیمانی محور وحدت رزمندگان استان کرمان است.

باندبازی ها ما را از توسعه و پیشرفت کشور غافل کرد

وی افزود: دشمنان و حکومت های نالایق موجب عقب افتادگی کشور ما شده اند و در حالی که هدف انقلاب اسلامی این بود که ملتی متمدن و متمکن تربیت کند، اما دشمنی های دشمنان و به راه انداختن جنگ، هزینه هایی بر کشور ما تحمیل کرد، اما در هشت سال دفاع مقدس با دست خالی دفاع کرده و حتی یک وحب از خاک کشور را به دشمن ندادیم.

رزم حسینی تصریح کرد: بعد از جنگ نیز درگیر جناح های و خط بازی های سیاسی شدیم و این باندبازی ها ما را از توسعه و پیشرفت کشور غافل کرد و عقب انداخت.

دغدغه‌های رزم حسینی برای استان کرمان …

وی بیان کرد: گرچه دولت های بعد از انقلاب هر کدام خدمات ارزشمندی ارائه کرده اند اما توسعه یافتگی محقق نشده است و اولین دغدغه بنده در استان سیاست زده کرمان این بود که توسعه اقتصادی و خدمت به مردم را دنبال کنیم.

استاندار کرمان گفت: با سیاسی کاری بین جامعه ایثارگران انشقاق ایجاد و چفیه ما را دزدیده و با عنوان اصولگرایی به گردن خود انداختند.

وی با اشاره به رتبه ۱۵۲ ایران در فضای کسب و کار در دنیا افزود: شهدا اگر امروز بودند غیر از راه توسعه و ولایت را نمی رفتند. کشور ما بهترین امکانات را دارد اما سرگرم جریانات سیاسی شده ایم.

رزم حسینی بیان کرد: استان کرمان می خواهد این فضا را شکسته و با کمک ایده مثلث توسعه اقتصادی و عملی کردن اقتصاد مقاومتی که شاه بیتش، مردمی بودن است، کار کند لذا برای ایجاد همگرایی استان در چهارجوب اصول قانون اساسی، محور ولایت و توسعه را مطرح کرده ایم.

وی افزود: در ۹ ماه گذشته توانسته ایم استان کرمان را به رتبه اول کشور در آرامش سیاسی تبدیل کنیم و همه باید در یک مسیر و بر امر توسعه متمرکز شوند.

مثلث توسعه، مدل مدیریتی توسعه اقتصادی است نه مدل سیاسی

رزم حسینی تاکید کرد: مثلث توسعه، مدل مدیریتی توسعه اقتصادی است نه مدل سیاسی. نگاه سیاسی به این مدل کارآمد نیست.

وی افزود: کابینه استانداری کرمان ایثارگری متخصص هستند نه نظامی گری. اراده کرده و خودمان را وقف کرده ایم بی محابا و با عقل و درایت در راستای سیاست های دولت تدبیر و امید در توسعه اقتصادی استان کرمان کار کنیم.

استاندار کرمان با بیان اینکه مدیریت جهادی، اداره دولت با تفکر بخش خصوصی است، گفت: استان کرمان در همه زمینه ها مزیت های بسیار بالایی دارد و می تواند خودگردان باشد، اما نمی گذارند.

وی افزود: چرا نمی توانیم در استان ها بودجه را خودمان بنویسیم؟ ما می گوییم و باید معلوم شود که روش مملکت داری از روش ایثارگری شروع می شود.

چاپلوسی و تظاهر آفت دستگاه‌های دولتی

رزم حسینی تصریح کرد: در دستگاه های دولتی چاپلوسی و تظاهر است که این آفت می باشد و اگر امروز علما در صحنه توسعه اقتصادی بیایند، حکومت کارآمد می شود.

وی تاکید کرد: ما پست دولتی را شغل نمی داینم، بلکه وظیفه شرعی و قانونی برای خدمت به مردم می دانیم و هرکس در چهارچوب قانون اسلامی، خدمت کرد ولایتمدار است.

استاندار کرمان گفت: پیام استان کرمان به مجمع تشخیص مصلحت نظام این است که اداره دولت با تفکر بخش خصوصی امکانپذیر است و اقتصاد مقاومتی متعلق به مردم بوده و باید دولت کوچک و ملت بزرگ شود.

باید با مردم با صداقت حرف بزنیم

وی افزود: باید فرهنگ جبهه را در جامعه رایج کرده و با مردم با صداقت حرف بزنیم و زمانی که به مردم مسائل بگوییم، با ما همکاری می کنند.

رزم حسینی تصریح کرد: رزمندگان باید بلندگوی توسعه در منطقه خود باشد و باید اختلافات را کنار بگذاریم.

وی در پایان تاکید کرد: بنده اعتقادی به هیچ کدام از جناح های سیاسی ندارم.

انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب