پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

12:18:24 - سه شنبه 8 مهر 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
برگزاری مراسم تودیع معارفه بخشداران شهرستان رابر
سیاوش نورمحمدی بخشدار مرکزی رابر و عطااله امیرشکاری بخشدار بخش هنزاء معرفی شد .

به گزارش “ صبح رابر“عصردیروز مراسم تودیع و معارفه بخشداران مرکزی  شهرستان رابر و هنزاء ،با حضور امام جمعه ، مسئولان شهرستان و مردم در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید .

فرماندار رابر به بیان مطالبی در خصوص خدمت به مردم واینکه کار برای مردم از ارزش های بالایی برخوردار است مطالبی را ایراد نمود .

محمد میر گنجانی بخشدار مرکزی رابر به بیان فعالیت های خود در دوران متصدی بخشداری پرداخت و گفت با توجه به پیشنهاد هایی که شده است به خاطرعلاقه ای که به رابر دارد در فرمانداری شهرستان می ماند .

در ادامه میثم ابوسعیدی فرزند شهید ابوسعیدی ضمن تشکر از کسانی که در این مدت متصدی بخشداری را یاری نمودند ، به بیان کارهایی که در این مدت انجام شده، پرداخت .

سپس طی حکمی دو بخشدار جدید ، بخش مرکزی و بخش هنزاء شهرستان رابر ، محمد میرگنجانی تودیع وسیاوش نورمحمدی به عنوان بخشدار مرکزی شهرستان  رابر و نیزمیثم ابوسعیدی بخشدارهنزاء تودیع و عطااله امیرشکاری به عنوان بخشدارشهر هنزاء معرفی شدند .

در ادامه هر دو بخشدار جدید ضمن تشکر از فرماندار به خاطر اعتمادی که به آنها داشت خود را در پیشگاه خدا ، اهل بیت (ع) و شهدا مسئول دانستند و افزودند : با تمام توان در راه سربلندی و آبادانی رابر و هنزاء تلاش خواهند کرد .

 

لازم به ذکر است ، نور محمدی کارمند اداره دارایی شهرستان بافت و عطااله امیرشکاری معلم اداره آموزش و پرورش استان کرمان بودند ،ابوسعیدی معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری شهرستان شهربابک شد

گفتنی است : در ابتدا جلسه امام جمعه رابر ضمن خیر مقدم و اینکه کار برای رضای خدا باشد مطالبی را عنوان کرد واظهار داشت : از زحمات بخشداران سابق تشکر و برای بخشداران جدید آرزوی موفقیت نمود

انتهای پیام /

 

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب