پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

18:24:42 - پنجشنبه 17 مهر 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
هلاکت ِ ۳۰ داعشی در شهر هیت در غرب الانبار
فرماندهی عملیات جزیره و صحرا در عراق، از هلاکت ۳۰ تن از عناصر داعش در حمله به یک پادگان نظامی، یک شناور و یک تانکر سوخت آنها در شهر هیت واقع در غرب استان الانبار خبر داد.

به گزارش” صبح رابر” به نقل از العالم، سرلشکر ستاد “ضیاء کاظم” به شبکه السومریه نیوز گفت که نیروهای فرماندهی عملیات جزیره و صحرا، با همکاری نیروی هوایی ارتش عراق، یکی از پادگان های عناصر تروریستی داعش را در منطقه البساتین در شهر هیت، هدف قرار دادند که در این حمله، ۲۰ تن از تروریست های داعش به هلاکت رسیدند.

وی افزود: ارتش عراق همچنین، با همکاری فرماندهی عملیات جزیره و صحرا، هفت تن از عناصر داعش را که سعی داشتند با یک شناور، از طریق رود فرات به شهر هیت نفوذ کنند، هدف قرار داد و همه آن ها را به هلاکت رساند.

فرمانده عملیات جزیره و صحرا در ادامه خاطر نشان کرد: در یکی دیگر از عملیات جزیره و صحرا که با هماهنگی با نیروی هوایی ارتش عراق صورت گرفت، یک تانکر حامل سوخت برای خودروهای داعش، در جاده هیت – کبیسه هدف قرار گرفت که در این عملیات، سه تن از عناصر داعش به هلاکت رسیدند.

شهر هیت که در استان الانبار قرار دارد، مدتی است عرصه درگیری های شدیدی میان نیروهای ارتش و داوطلبان عراقی با عناصر تروریستی داعش است.

به گفته شاهدان بومی، درگیری ها در اطراف هیت در جریان است و ارتش عراق در تلاش است هیت را آزاد کرده، آن را از عناصر تروریست داعش پاکسازی کند.

انتهای پیام/

بر چسب ها: , ,
تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب