پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

6:48:47 - چهارشنبه 22 خرداد 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
کاندیداهای اصولگرا بر روی یک نفر به عنوان گزینه نهایی نیروهای اصولگرا و مستقل اجماع کنند
تشکل‌های دانشجویی استان اصفهان در بیانیه‌ای خواستار اجماع کاندیداهای اصولگرا بر روی یک نفر به عنوان گزینه نهایی نیروهای اصولگرا و مستقل شدند. به گزارش“صبح رابر”به نقل از  خبرنگار سیاسی « خبرگزاری دانشجو » جمعی از فعالان دانشجوی استان اصفهان در بیانیه‌ای خواستار اجماع اصولگریان بر روی یک نفر شدند. متن این بیانیه به شرح […]

تشکل‌های دانشجویی استان اصفهان در بیانیه‌ای خواستار اجماع کاندیداهای اصولگرا بر روی یک نفر به عنوان گزینه نهایی نیروهای اصولگرا و مستقل شدند.

به گزارش“صبح رابر”به نقل از  خبرنگار سیاسی « خبرگزاری دانشجو » جمعی از فعالان دانشجوی استان اصفهان در بیانیه‌ای خواستار اجماع اصولگریان بر روی یک نفر شدند.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

حضور محترم کاندیدا های اصولگرای شرکت کننده در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم؛

سلام علیکم

همانگونه که به خوبی مستحضر هستید ، با نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ، از یک سو شور و شعف ملت عظیم الشأن ایران اسلامی جهت مشارکت در انتخابات و خلق حماسه سیاسی در تراز انقلاب اسلامی بیش از پیش مشهود می‌گردد و در سویی دیگر ،تلاش اردوگاه دشمن جهت تأثیر گذاری بر این انتخابات نمایان‌تر شده است.

از دشمن انتظاری جز دشمنی و کینه توزی نمی‌توان داشت ، اما به راستی وظیفه دوست داران و حامیان انقلاب چیست؟ در شرایطی که دشمن خارجی چشم امید به جریانی خاص در انتخابات ریاست جمهوری دارد ، آیا انشقاق و دو دستگی میان کاندیداهای اصولگرا به نفع انقلاب و ارزش های آن است؟

آیا در شرایطی که وادادگان و مرعوبین دیروز ، با سوء استفاده از فضای انتخابات ریاست جمهوری به سیاه نمایی شرایط کشور و القاء بحران دست زده اند و چشم طمع دشمنان انقلاب را به خود جلب نموده اند، کاندیداهای اصولگرا می بایست به القاء اختلاف در میان خود بپردازند؟

هر چند دشمنان این بار هم در محاسبات خود راه به خطا رفته‌اند و حتی آنان را نیز که به عنوان کاندیدای مطلوب خود جهت ریاست جمهوری معرفی کرده‌اند ، در صورت پیروزی در انتخابات آنان را در اهداف خود ناکام خواهند کرد ، ولی شایسته است کاندیداهای اصولگرا ، با الگو گیری از اقدام شایسته جناب آقای حداد عادل ،در ذیل پرچم ارزش های انقلاب متفق گردند و با پرهیز از برجسته کردن اختلاف سلیقه ، به حمایت از گفتمان ناب امام و رهبری پرداخته و با کاندیدایی واحد ، پیگیر حضور در این عرصه سرنوشت ساز باشند.

ما تشکل‌های دانشجویی استان اصفهان انتظار داریم، کاندیداهای محترم اصولگرا با بصیرت انقلابی و رعایت تقوی و توجه به مصلحت ،با ایجاد وحدت و انسجام ، یک نفر از آقایان را به عنوان گزینه نهایی نیروهای اصولگراو مستقل معرفی کرده و با تمام توان و قدرت به حمایت از وی بپردازند.

والسلام علی من التبع الهدی

بسیج دانشجویی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی استان اصفهان

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه اصفهان

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی

جامعه اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر

 

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب