پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

14:32:15 - سه شنبه 22 مهر 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
برگزاری مراسم تودیع و معارفه مدیر آموزش و پرورش رابر
هر ۳ قوه مجریه، قضائیه و مقننه در ماجرای توجه به شورای عالی فضای مجازی و ماموریت های ابلاغی رهبر معظم انقلاب به این شورا، کوتاهی کرده اند. از همین رو می بایست هر چه سریعتر هماهنگی لازم جهت ادغام مجموعه های موازی ایجاد شود.

به گزارش ” صبح رابر“طی مراسمی جلسه تودیع و معارفه مدیر آموزش و پرورش رابر ، با حضور معاون توسعه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان، جمعی از فرهنگیان و مسئولان شهرستان رابر و بافت در سالن اجتماعات فرمانداری رابر برگزار شد.

در این مراسم امام جمعه رابر ضمن خیرمقدم و گرامیداشت دهه امامت و ولایت،مطالبی را پیرامون اهمیت شغل معلمی   ایراد نمود .

حجت‌الاسلام مرتضی جعفری گفت: همانطور که انبیاء رسالت خودشان را انجام می‌دادند ما نیز باید برای انجام مسئولیت در هر مکانی حاضر باشیم و تغییر و تحول‌ها طبیعی است، قطعا یک معلم میز و صندلی خودش را به معلم دیگری می‌دهد.

سپس علی افضلی مدیر آموزش پرورش که دوسال و سه ماه به عنوان مدیر آموزش و پرورش شهرستان ،گزارشی کلی از عملکرد سوابق کاری خود و موفقیت ها اداره آموزش و پرورش درکسب رتبه های کنکور که با همکاری و همدلی مدیر ،فرهنگیان و دانش آموزان مطرح نمود .

حسن بیگی معاون توسعه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش کرمان، درباره اهمیت شغل معلمی مطالبی را بیان و طی حکمی علی افضلی را تودیع و حسین سلیمانی را به عنوان مدیر جدید آموزش و پرورش منصوب کرد.

همچنین حسین سلیمانی مدیر آموزش و پرورش جدید شهرستان رابر نیز با تقدیر از زحمات مدیر سابق آموزش و پرورش گفت: تعلیم و تربیت بدون تعامل و همکاری میسر نیست و گسترش مشارکت جامعه و به‌ویژه والدین دانش‌آموزان در حوزه فکری و نظری خواستار شد .

انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب