پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

16:16:46 - پنجشنبه 24 مهر 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
ناکامی قاچاقچیان مواد مخدر در رابر
علی نمازیان فرمانده انتظامی شهرستان از کشف یک تن و ۴۰۰ کیلوگرم موادمخدراز نوع تریاک و دستگیری دو قاچاقچی وتوقیف دو دستگاه خودرو طی ۷۲ ساعت عملیات دیشب(چهارشنبه ۲۳مهرماه) از سوداگران مرگ که قصد انتقال این محموله را از شهرستان‌های جنوبی به مرز کشور داشتند ، خبر داد .

به گزارش ” صبح رابر” علی نمازیان فرمانده انتظامی شهرستان از کشف یک تن و ۴۰۰ کیلوگرم موادمخدراز نوع تریاک و دستگیری دو قاچاقچی وتوقیف دو دستگاه خودرو طی ۷۲ ساعت عملیات دیشب(چهارشنبه ۲۳مهرماه)  از سوداگران مرگ که قصد انتقال این محموله را از شهرستان‌های جنوبی به مرز کشور داشتند ، خبر داد .

وی افزود: طی ۷۲ ساعت گذشته کاروانی از اشرار مسلح از شهرستان‌های جنوبی قصد عبور از شهرستان رابر به مرزهای کشور داشتند که در این رابطه پرسنل انتظامی شهرستان رابر در این مسیر به اجرای کمین پرداختند.

فرمانده انتظامی شهرستان اذعان داشت: در نیمه شب گذشته محموله مواد مخدر وارد کمین مورد نظر شد و با هوشیاری ماموران انتظامی در این رابطه قریب به یک تن و ۴۰۰ کیلوگرم موادمخدراز نوع تریاک کشف و دو دستگاه خودروتوقیف و تعداد دو نفر از قاچاقچیان دستگیر و تحویل مقامات قضایی شهرستان شدند .

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب