پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

17:29:42 - جمعه 25 مهر 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
آمریکا و غرب هر روز حرکتی انجام می دهند که مذاکرات طولانی شود
خطیب جمعه کرمان: فرصت سوزی، کار آمریکا و اسرائیل است و فرانسه هم به عنوان مددکار آنها در این زمینه نقش دارد.

به گزارش” صبح رابر” به نقل از  ” بوتیا “،  حجت الاسلام محمد قاسمی زاده در خطبه های نماز جمعه کرمان با اشاره به ناکامی مذاکرات اخیر هسته‌ای ، گفت: این دور از مذاکرات هم به همان شکلی که آمریکایی‌ها می‌‌خواستند به سرانجام رسید.

وی گفت: آمریکایی ها دنبال اتلاف وقت هستند و دو هدف را دنبال می کند، یکی این که اراده ملت بزرگ ایران را به تعبیر خود بشکنند و روزی ما بگوییم خسته شدیم.

خطیب جمعه کرمانافزود: دوم این که از انجام تعهداتی که داده اند شانه خالی کنند و طبیعی هم هست.

قاسمی‌زاده با تاکید بر اینکه آمریکا دشمن ما است و از هر فرصتی برای دشمنی بهره ‌می‌گیرد، خاطرنشان کرد: آمریکا هیچ‌گاه به ما رحم نمی‌کند، اما ما به دنیا ثابت کردیم که اهل گفت‌و‌گو و برطرف کردن مشکلات از طریق مذاکره هستیم.

وی با اشاره به اظهارات خصمانه نخست وزیر انگلیس، گفت: فرصت سوزی، کار آمریکایی ها و اسراییلی هاست و فرانسه هم به عنوان مددکار آنها در این زمینه نقش دارد.

 امام جمعه موقت کرمان با بیان اینکه آنچه رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان خط قرمز تعیین کردند، باید تحقق پیدا کند، بیان کرد: ایران در بحث هسته‌ای وارد مذاکره‌ای شد که هم عزتمندانه و شرافتمندانه باشد و هم منتج به نتیجه‌ای شود که خواست نظام جمهوری اسلامی و مردم در آن باشد.

وی افزود: آنها می‌خواهند با طولانی شدن این مذاکرات اراده عظیم ملت ایران در مقاومت‌ها را بشکنند و شاهد خستگی ملت مقاوم ما باشند، اما به نتیجه نمی‌رسند.

خطیب جمعه کرمان، خاطرنشان کرد: بدون شک دشمن هیچگاه کاری برای ما انجام نمی‌دهد و نگاه ما باید به دستان پرتوان خودمان باشد که اقتصاد مقاومتی راهکار آن است.

حجت الاسلام قاسمی زاده اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند سیاست های اقتصاد مقاومتی تبیین و ابلاغ شده و این راه پیش رو است و دولت هم پیگیر این موضوع می باشد.

 

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب