پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

6:31:25 - یکشنبه 4 آبان 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
ساماندهی ورودی و خروجی شهر رابر ضروری است
ورودی شهررابر اولین و تأثیرگذارترین فضای شهری در مواجهه با شهر هست که به عنوان یکی از نمادها و نشانه های شهر، معرف و بازتابنده هویت و شخصیت این شهر است.

به گزارش ” صبح رابر” ورودی یک شهر بیانگر فرهنگ و هویت یک شهر است ، تشخیص هویت در فضاهای شهری یک اصل محسوب می شود، زیرا هویت مهم ترین رکن ماهیت و ذات مکان است،هویت در برگیرنده ارزش هایی از محیط طبیعی و مصنوع است که معرف تشخص شهر در سطح کلان، مناطق وفضاهای شهری است. در این راستا ورودی شهررابر اولین و تأثیرگذارترین فضای شهری در مواجهه با شهر هست  که به عنوان یکی از نمادها و نشانه های شهر، معرف و بازتابنده هویت و شخصیت این شهر است.
الگویی که در اغلب ورودی شهر هست ، جوابگوی نیازهای این شهرها و شهروندان آنها نیست. ورودی یکی از فضاهای مهم و تأثیرگذار در منظر شهری است.
اگر نیم نگاهی به پرچم های بلوار ورودی شهر و میدان های شهر بیندازند ، تا  یادشان نرود که تحت سایه ی پرچم ایران اسلامی خدمت می کنند، ممکن است در اثر نور آفتاب و باد و باران کمرنگ و یا پاره شود و نیاز به تعویض دارد.
تصویر زیر پرچم نصب شده بلوار ورودی شهر رابراست که بر اثر نور آفتاب و باد پاره شده و تغییر پیدا کرده است و خیلی وقت است داد می زند که مرا تعویض کنید.
با این وجود باتوجه به نگاه ویژه ای که اعضای شورای شهر و شهردار ، و مسئولین به این مناطق دارند، امیدوارم باتوجه به نگاه ویژه مسئولان روز به روز آبادانی این مناطق محروم را شاهد باشیم و خدمات رسانی، توسعه، عمران و آبادانی این منطقه مدیریت و نگاه ویژه داشته باشد.

IMG_0244 IMG_0242 IMG_0249

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب