پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

13:38:57 - یکشنبه 4 آبان 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
جنایت‌ اسیدپاشی به هیچ وجه قابل گذشت نیست/رسانه‌های اتهام‌افکن علیه آمران به معروف مجازات شوند
آیت الله سید احمد خاتمی گفت : جنایت‌ اسیدپاشی به هیچ وجه قابل گذشت نیست/رسانه‌های اتهام‌افکن علیه آمران به معروف هم باید مجازات شوند

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه عاملان جنایت اسید پاشی باید قصاص شوند، گفت: دستگاه قضایی سایت‌ها و روزنامه‌های که نظام اسلامی وآمران به معروف را مورد  اتهام قرار داده‌اند  باید آنها را بخاطر این اتهام مجازات کند.

به گزارش “ صبح رابر” به نقل از ” پایگاه اطلاع رسانی اینترنتی بوتیا ” ؛ آیت الله سید احمد خاتمی در دومین یادواره شهدای نگار بردسیر  ضمن گرامی داشت یاد و خاطر شهدا  ؛ گفت : شهدا فهمیدند که بهترین معامله، معامله با خداست و مقام معظم رهبری که می فرماید : بزرگداشت شهیدان و احیاء یاد شهیدان  ، کمتر از شهادت نیست.

وی بیعت با شهیدان را بیعت با دین دانست افزود :  بیعت با دین یعنی نماز اول وقت ،یعنی همه اعضاء و جوارح در خدمت خدا قرار دادن ،یعنی احترام به قوانین خدا و یعنی امر به معروف و نهی از منکر است .

امام جمعه موقت تهران با اشاره به ماجرای اسید پاشی که به روی برخی از بانوان در اصفهان رخ داده است ؛ اظهار داشت: این جنایتی است که نظام اسلامی مقتدارنه باید حکم قصاص را در مورد این جانی و جانیان اجرا کنند .

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگاه رهبری  افزود: نظام هم باید در این موضوع حق خودش را بگیرد و نباید از حقش بگذرد و مجرمان را به اشد مجازات برسانند.

وی بیان کرد: جنایت دیگری که قوه قضائیه باید پی گیری کند سایت ها و روز نامه هایی که بی دلیل و مستند این جنایت را به آمران به معروف و ناهین از منکر ربط داده اند .

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: تمام مسئولان می گویند این جنایت ربطی به امر به معروف و نهی از منکر نداشته به چه حساب برخی از سایت ها و روزنامه این موضوع را  به امر معروف و نهی از منکر گره دادند ؛ دستگاه قضائی باید آنها را بخواهد و بخاطر این اتهام مجازاتشان کند.

وی تاکید کرد :‌به همان اندازه که اسید پاشی جنایت است این اتهام هم جنایت است .

خاتمی در ادامه به ابعاد دیگری از بیعت با شهیدان پرداخت و افزود : بیعت با شهداء یعنی بیعت با مکتب ، یعنی دین درمتن زندگی خودش را نشان دهد .

وی با اشاره به نزدیک شدن به  ایام محرم گفت : نمی تواند کسی بگوید من عاشق ابی عبدالله هستم ولی حجاب را رعایت نمی کنم این عشق راستین نیست .

خاتمی بیعت با شهیدان را  مقاوم بودن ، خستگی ناپذیر بودن دانست ،‌ افزود : دشمن پی آن است که مردم عاشورایی ایران از آرمان های بلندشان عقب نشینی کنند این فشار ها و تحریم ها برای این است که مردم دست از آرمان های خود بر دارند .

وی تصریح کرد : گروه۱+۵ می خواهند عقده سی شش ساله خود را خالی کند هدف آنها موضوع هسته ای نیست اینها همه بهانه است و می خواهند که نظام اسلامی نباشد .

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت :‌ دشمن می خواهد ما را خسته نشان دهد اما برپایی این همایشهای  با شکوه نشان می دهد  این ملت خسته نشده و خسته نخواهد شد .

وی  افزود :‌ بیعت با شهیدان بیعت با ولایت فقیه ستون فقرات نظام اسلامی است  بیعت با ولایت شعار نیست بیعت با ولایت یعنی مقام معظم رهبری می فرماید: از قوای سه گانه که خدمتگزار هستند باید حمایت کنید و همچنین می فرماید فتنه خط قرمز ما است و گزینشی نباید با خط ولایت عمل شود .

امام جمعه موقت تهران در پایان گفت :بیعت بعدی بیعت با فرهنگ شهادت است این فرهنگ است که ایران را تبدیل به یک دژ نفوذ ناپذیر کرده و به امن ترین کشور منطقه تبدیل کرده است .

انتهای پیام / نورا ش

منبع : بوتیا

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب