پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

8:20:21 - سه شنبه 6 آبان 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
برق گرفتگی ۵ دانش آموز رابری را روانه بیمارستان کرد
یک بی احتیاطی به ظاهر کوچک باعث سوختگی ۵ نفر از دانش آموزان رابری شد.

به گزارش” صبح رابر”  صبح امروز معلمان  مدرسه استثنائی شهرستان رابر دانش آموزان را برای برگزاری دعای زیارت عاشورا در گلزار مطهرشهدای گمنام آوردند .

تعدای از پسر بچه ها صدای خنده‌های کودکانه‌شان از کنار بالابر که در آنجا بود می آمد بچه های استثنائی نمی دانستند که این بازی باعث بالا رفتن بالابر و اصابت به برق سه فاز می کند و باعث سوختگی ۵نفر از پسران همکلاسی اش  می شود .

یک بی احتیاطی به ظاهر کوچک و این برق گرفتگی باعث سوختگی ۵ نفر از دانش آموزان به نام های روح الله امیرتیموری ۹ ساله فرزند یدالله ، علیرضا شمس الدینی ۸ ساله فرزند فائض ، علی اصغر رودری ۷ ساله فرزند بختیار رودری ، علیرضا آینه نگینی ۸ ساله فرزند علی و عادل هلیرودی ۷ ساله فرزند محمد رضا هلیرودی که حال یکی از آنها به نام علیرضا آینه نگینی که از قبل مشکل قلبی داشته  وخیم گزارش شد، همه آنها به بیمارستان شهرستان بافت اعزام شدند .

یک بی احتیاطی به ظاهر کوچک، مشکلات غیر قابل جبرانی را به وجود می آورد ، در بسیاری موارد نداشتن توان عادی در این افراد باعث پایین آمدن انتظارات اطرافیان می شود و این نکته فراموش شد،معلمان  استثنایی را همه کاره می دانند.

انتهای پیام /

قضاوت با شما .

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب