پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

16:12:50 - چهارشنبه 7 آبان 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
معارفه شهردار رابر
به گزارش ” صبح رابر” مراسم معارفه رضا مهدی پور به عنوان شهردار جدید شهرستان رابر عصر سه شنبه با حضور معاون مدیر کل امور شهری و شوراها ی اسلامی استانداری کرمان ،اعضای شورای اسلامی شهر، و جمعی از مردم و مسئولان استانی و شهرستانی در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد . در این مراسم […]

به گزارش ” صبح رابر” مراسم معارفه رضا مهدی پور به عنوان شهردار جدید شهرستان رابر عصر سه شنبه با حضور معاون مدیر کل امور شهری و شوراها ی اسلامی استانداری کرمان ،اعضای شورای اسلامی شهر، و جمعی از مردم و مسئولان استانی و شهرستانی در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد .

در این مراسم امام جمعه رابر در خصوص محرم و اهمیت محرم و قداست این ماه عزیز مطالبی را مطرح نمود و از زحمات حسن رضا کریمقاسمی تشکر و برای رضا مهدی پور آرزوی موفقیت نمود.

سپس فرماندار از شهردار جدید خواست با اشاره به اینکه بعد از گذشت یکسال و اندی است که شهرستان فاقد شهردار بود عنوان داشت : که تمام توان خود را در جهت اجرا و عمران ، آبادانی و فضای شهر بکار ببرد تا شرمنده مردم نباشد .

بعد از سخنان علیجان سلیمانی، معاون مدیر کل امور شهری و شوراها ی اسلامی استانداری کرمان هم قول مساعد و کمک به شهردار ی رابُر را دادو بعد از اهداء حکم مسئولیت شهردار جدید از تلاشهای حسن رضا  کریمقاسمی تشکر کرد .

کریمقاسمی گزارش کاری مدت فعالیت خود را  ارائه نمود .

سپس مهدیپور نائب رئیس شورای شهر با بیان مطالبی از وضعیت عملکرد شورای اسبق ،فضای حاکم بر مراسم را دگرگون کرد و از آرمش حاکم بر جلسه کاسته شد

در ادامه نیز رضا مهدی پور شهردار جدید از همگان خواست که در این مسئولیت او را کمک کنند و در پایان با قرائت شعری پیرامون امام حسین(ع)  حرف خود را پایان داد.

لازم به ذکراست در این جلسه تعدادی از شاعران شهر پیرامون عزت و عظمت عاشورا و طرح پدافند غیر عامل به قرائت شعر پرداختند .

 

گفتنی است  رضا مهدیپور رئیس اداره کار و امور اجتماعی شهرستان رابر  بود .

انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب