پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

6:44:22 - پنجشنبه 15 آبان 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
گفتگو ی خواندنی با برتر ین ورزشکار رابری در کشور
به گزارش “ صبح رابر” مصاحبه زیر گفتگو داود سلیمانی از دبیران تربیت بدنی آموزش و پرورش است که در طول سال های گذشته و امسال توانسته، مقام های برتری را در رشته دومیدانی وسپس دو چرخه سواری در سطح استانی و کشوری کسب نماید. لطفاً خودتان را معرفی کنید ؟ داود سلیمانی متولد ۱۳۵۳ […]

به گزارش “ صبح رابر” مصاحبه زیر گفتگو داود سلیمانی از دبیران تربیت بدنی آموزش و پرورش است که در طول سال های گذشته و امسال توانسته، مقام های برتری را در رشته دومیدانی وسپس دو چرخه سواری در سطح استانی و کشوری کسب نماید.

DSC00074

لطفاً خودتان را معرفی کنید ؟

داود سلیمانی متولد ۱۳۵۳ دبیر تربیت بدنی شهرستان رابر با ۲۰ سال سابقه کار و در حال حاضر معلم تربیت بدنی هنرستان رابر هستم .

چی شد که به ورزش روی آوردید ؟

از سن ۱۸سالگی روبه ورزش آوردم  رشته اصلی ام  دو میدانی بود به مدت ۸سال عضو تیم استان بودم، صاحب ۴ مقام استانی و یک مقام کشوری در رشته دو میدانی شدم . بعد از آن به رشته دوچرخه سواری روی آوردم که سه سال به صورت آماتور کار کردم .

از موفقیت هایتان برایمان بگویید؟

مدتی است به صورت حرفه ای در تیم کرمان رکاب می زنم ۴ مقام استانی به میزبانی شهرستان و یک مقام اول شهرستانی سیرجان ،از طرف سردار حاج قاسم سلیمانی درشهریور سال۷۶ مقام اول دو میدانی۸۰۰ متر در مسابقات کنگره بزرگداشت سرداران ۸ هزار شهید استانهای کرمان و سیستان بلوچستان ،۲ مقام کشوری : اول خرداد ۹۱ در مشهد مقام سوم کشوری مدال برنز و  ۲ آبان ماه ۹۳ به میزبانی تهران مقام دوم کشوری مدال نقره کسب کردم .

DSC00079DSC00080

وی در مورد علاقه مندیش به ورزش می گوید ؟علاقه مندی خودم با توجه به رشته تحصیلی ام که تربیت بدنی است باعث شد روی به این ورزش بیاورم ، با توجه به رشته ام روزی ۳تا ۴ ساعت ورزش می کنم .

علت موفقیت خود را چه می دانید ؟

علت موفقیت خود را اعتماد به نفس و پشتکار خود و تشویق خانواده ام می دانم  تاثیر ورزش در زندگی من به میزان زیادی می باشد که باعث ایجاد انگیزه در خانواده بلکه باعث انگیزه در بین دوستانم نیز شده که روی به این رشته آوردند باعث شادابی و نشاط در خانه بیرون خانه و محیط کار و اجتماع شده است و باعث سلامتی تن و جسم نیز می شود .

DSC00089

وی در پایان عنوان کرد : تن سالم ، وجود انسان ، وقتی زنده و با احساس است که آن حس و روحیه ورزشی در وجود باشد والا اگر آن حس نباشد زندگی و فکر کردن میسر نخواهد بود، چه بسا کسانی که زندگی دراز و طولانی دارند اما زندگی آنها همواره باپستی و بیهودگی است اینچنین زندگی هیچ گونه ارزشی ندارد راه رسیدن به این حس ورزش کردن است .

انتهای پیام /

 

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب