پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

20:13:17 - پنجشنبه 15 آبان 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
اعلام زمان ثبت نام آزمون ارشد ۹۴
مامی داوطلبان آزمون ورودی دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۴ و بیستمین دوره المپیاد علمی- دانشجویی کشور ضرورت دارد پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و تهیه مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت نام، در مهلت در نظر گرفته شده در سایت سازمان سنجش ثبت نام کنند.

به گزارش“صبح رابر” به نقل ازشبکه اطلاع رسانی راه دانا، ثبت نام برای شرکت در آزمون ورودی دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۴ و بیستمین دوره المپیاد علمی- دانشجویی کشور از روز شنبه ۱۷ آبان ماه آغاز می شود و در روز یکشنبه ۲۵ آبان ماه ۹۳ پایان می پذیرد.

ثبت نام از داوطلبان آزمون ورودی دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۴ و همچنین بیستمین المپیاد علمی- دانشجویی کشور منحصرا از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org انجام خواهد شد.

تمامی داوطلبان آزمون ورودی دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۴ و بیستمین دوره المپیاد علمی- دانشجویی کشور ضرورت دارد پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و تهیه مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت نام، در مهلت در نظر گرفته شده در سایت سازمان سنجش ثبت نام کنند.

با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت نام در این روش به صورت اینترنتی انجام می شود لذا لازم است داوطلبان به وسیله کارت های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال می باشد، با مراجعه به سایت سازمان سنجش و پرداخت مبلغ ۲۵۰ هزار ریال به عنوان وجه ثبت نام، نسبت به این کار اقدام کنند.

براساس برنامه زمانی پیش بینی شده این آزمون در صبح و بعد از ظهر روزهای چهارشنبه ۱۵، پنجشنبه ۱۶ و جمعه ۱۷ بهمن ماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/س

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب