پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

18:33:26 - پنجشنبه 23 خرداد 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
انتخاب آگاهانه با هوشیاری انقلابی
مرتضی قمری‌وفا به گزارش”صبح رابر”هفته‌ها و یا حتی ماه‌های اخیر از تاریخی‌ترین دوران انقلاب اسلامی محسوب می‌شود؛ چه بی‌سابقه‌ترین فضای سیاسی و انتخاباتی در سراسر کشور شکل گرفته است، به طوری که بر این واقعیت، امروز همه اقشار ملت ایران صحه می‌گذارند و به خاطر این تحول شگرف، عمیق و ستودنی به خود و نظام […]

مرتضی قمری‌وفا

به گزارش”صبح رابر”هفته‌ها و یا حتی ماه‌های اخیر از تاریخی‌ترین دوران انقلاب اسلامی محسوب می‌شود؛ چه بی‌سابقه‌ترین فضای سیاسی و انتخاباتی در سراسر کشور شکل گرفته است، به طوری که بر این واقعیت، امروز همه اقشار ملت ایران صحه می‌گذارند و به خاطر این تحول شگرف، عمیق و ستودنی به خود و نظام جمهوری اسلامی می‌بالند و افتخار می‌کنند. در این‌باره گفتنی‌هایی است:

۱- دولت نهم بیشتر از این دستاورد مسرور است؛ چه با ایجاد زمینه‌ها و بسترها و اقدامات لازم برای ارتقای سطح فرهنگی، اجتماعی و سیاسی در کشور، اکنون دیگر برخلاف گذشته‌ها هیچ مسئول و نهادی نگرانی از میزان مشارکت مردم در انتخابات و شکل‌گیری فضای رقابت در جامعه ندارد و در نتیجه بدون تبلیغات تهییجی، براساس نظرسنجی‌ها شاخص مشارکت به عالی‌ترین حد خود رسیده است. این دستاورد البته به رفع یک مسئله و یا بحرانی برمی‌گردد که دولت‌های سازندگی و اصلاحات آن را به ارث گذارده بودند که جز «شکاف دولت و ملت» نبود. دولت نهم امروز با افتخار به ملت ایران اعلام می‌کند که پس از۴ سال و با تدابیر، اقدامات و زحمات طاقت‌فرسای رئیس‌جمهور و یاران و همکاران ایشان، ایرانیان از عدالتخواهی، مهرورزی و خدمتگزاری خادمان خویش سیراب شده‌اند و این روزها فاصله‌ای میان خود و دولتمردان در همه ابعاد احساس نمی‌کنند و دولت و حاکمیت را از خود می‌دانند که تنها اگر همین امر محقق شده باشد، راه برای پیشرفت روزافزون و پرشتاب کشور با مشارکت آحاد مردم باز شده است.

۲- همانطور که ملت هوشمند ایران شاهدند، جریانی نمی‌خواهد ایرانیان طعم شیرین برگزاری انتخابات قانونی، باشکوه و با مشارکت حداکثری را بچشند و با عملیات تخریبی و تبلیغی متنوع، درصدند آرامش و امنیت را از جامعه بگیرند و فرصت آزادی انتخاب عقلانی و آگاهانه را از آنان سلب کنند.

به راستی برای خنثی‌سازی این فتنه رنگارنگ چه باید کرد؟ پاسخ روشن است. مردم با بهره‌گیری از تجربیات گرانسنگ خویش در ۳۰ سال عمر انقلاب اسلامی و توجه به منویات رهبر معظم انقلاب و مراجع عظام تقلید، با مسائل این روزهای کشور برخورد می‌کنند. این هوشیاری انقلابی و عقلانیت در تک تک ایرانیان حتماً مثل همه این سال‌ها فتنه‌گران را در اجرای اوهام خویش ناامید می‌کند و کشور را در نقطه عطف کنونی به ساحل امن و روبه تعالی و پیشرفت رهنمون می‌سازد. براین اساس مردم می‌دانند که در روزهای آینده مسئولیت خطیر آنها انتخابی آگاهانه و همسو با مصالح کشور و انقلاب است؛ انتخابی که استراتژی نظام جمهوری اسلامی برای دهه چهارم انقلاب یعنی «پیشرفت و عدالتخواهی» را بیشتر محقق کند و برای حفظ و تداوم پویایی انقلاب اسلامی، به مبارزه بی‌امان با «فقر و فساد و تبعیض» اعتقاد عملی داشته باشد. البته این انتخاب یک «نه بزرگ» به خودخواهان و مفسدان خواهد بود که از شکسته‌شدن حلقه بسته باند قدرت و ثروت در ۴ سال اخیر به خشم آمده و در مقابل ملت و منتخب آنها ایستاده‌اند.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب