پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

19:05:56 - شنبه 17 آبان 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
رسانه ها باید اهداف جبهه سلطه را شناسایی و به آگاهی مردم برسانند
سردار نوری در جمع بندی این همایش ضمن تأکید بر ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی گفت : در حال حاضر دو نگاه دینی و انقلابی و سلطه در برابریکدیگر قرار گرفته اند و رسانه های ما باید اهداف جبهه سلطه را شناسایی و به آگاهی مردم برسانند

به گزارش “صبح رابر” سردار روح‌الله نوری امروز در آیین افتتاحیه نخستین همایش بسیج و رسانه در استان کرمان با بیان اینکه بزرگترین معروف که خدای متعال خلق کرده ،شجره طیبه ائمه اطهار (ع) است، گفت: معروف‌های دیگری که وجود دارد و گفته و نوشته می‌شود و در کتب دینی ذکر شده است، شاخ، برگ و میوه این شجره طیبه است.
وی افزود: یکی دیگر از شجره‌ها، شجره خبیثه است که در آن جنایت‌ها، ظلم‌ها و فسادها اتفاق می‌افتد و گاهی وقت ها با سمی افراشته در عصر امروز توسط استکبار و به رهبری آمریکا قد علم کرده است.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه منکر امروز جان گرفته است، تصریح کرد: امروزه معروف و منکر در دوجبهه در مقابل هم صف‌آرایی کردند.

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن تأکید بر ضروریت تشکیل جبهه واحد در رسانه ها گفت : در حال حاضر بسیج الگویی برای مقابله با استکبار در کشورهای اسلامی است و این اندیشه نشئت گرفته از انقلاب ناب ایران است .
سردار شریف با بیان اینکه رسانه ها در حال حاضر قدرت زیادی در تأثیر گذاری افکار عمومی دارند افزود: اکثر رسانه های دنیا تحت سلطه غرب قرار گرفته اند و تنها رسانه ای که دارای ارزش های انسانی و اسلامی است رسانه های ایران است که باید با انسجام فکری و گروهی در کشف و انتشار حقایق بیشتر تلاش کنند .
حجت الاسلام عرب پور نیزکاربردی کردن فرمایشات ومنویات مقام معظم رهبری در بحث گفتمان انقلاب اسلامی ، گفتمان ولایت را در عرصه رسانه ها و فضای مجازی مهم دانست و افزود : امروزه گفتمان غالب در عرصه جهان گفتمان انقلاب اسلامی است و در صحنه انقلاب گفتمان ولایت ،غالب است .

وی افزود: قابلیتهاو توانمندیهای که در این حوزه وجود دارد را شناسایی ، تلاش و هدایت استعدادهای که در سطح استان بستر لازم برای کار رسانه ای دارند را شناسایی کنیم ،رسانه ها ما باید اهداف جبهه سلطه را شناسایی و به آگاهی مردم برسانند.

سردار نوری در جمع بندی این همایش ضمن تأکید بر ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی گفت : در حال حاضر دو نگاه دینی و انقلابی و سلطه در برابریکدیگر قرار گرفته اند و رسانه های ما باید اهداف جبهه سلطه را شناسایی و به آگاهی مردم برسانند.

در هر کارگروه راهکارهایی که باید در اصحاب بسیج و رسانه مورد توجه قرار گیرد، ارائه و به تصویب رسید.

هدف از برگزاری این همایش همسو ،همراه کردن رسانه ها و ایجاد تفکر بسیجی در بین اعضاء اصحاب رسانه است .

گفتنی است اولین همایش یک روزه بسیج و رسانه و گفتمان ولایت امروزبا حضور صاحب نظران اصحاب رسانه ها استان در قالب سه کارگروه اصحاب رسانه تقسیم شدند ، کارگروه جبهه و رسانه ای با مدیریت سردارشریف ، کارگروه اقتصاد مقاومتی با مدیریت پور ابراهیمی نماینده مردم شهرستان های کرمان و راور به گفتگو و تبادل نظر پرداختند .
در اختتامیه این همایش بیانیه اصحاب رسانه قرائت و شرکت کنندگان هر بند را با ذکرصلوات بر محمد و آل محمدتأیید کردند ،این همایش در باغ متولی پاشی ماهان برگزار شد .
انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب