پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

5:35:35 - سه شنبه 20 آبان 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
تسلیم چماق نمی شویم به هویچ هم دل نمی بندیم/قدرت ما در ایستادگی مردم مان است نه در ساخت بمب اتم
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: سیاست چماق و هویج در مذاکرات هسته ای ایران به هیچ وجه نأثیرگذار نیست ،مذاکرات مان بر اساس سه اصل عزت، مصلحت و حکمت است و به هیچ وجه تسلیم چماق نمی شویم به هویچ هم دل نمی بندیم.

علیرضا منظری توکلی نماینده بافت، رابر و ارزوئیه در گفتگو با خبرنگار ” صبح رابر” با اشاره به  تأثیر سیاست چماق و هویج در مذاکرات هسته ای ایران افزود: اقداماتی که در این زمینه صورت می گیرد تا ما را مرعوب یا تطمیع کند، اقدامی است عبث و هرگز به سرانجام نمی رسد.

وی با تأکید بر اینکه ملت ایران از حقوق هسته ای خودش عقب نمی نشیند و بر آنچه که در قانون پیش بینی شده تاکید دارد و زیر بار تضییع حقوق نمی رود، تصریح کرد: آنچه که خط قرمزمان است این است که خروجی مذاکرات در هر حال باید به رسمیت شناخته شدن حقوق هسته ای ایران، حذف کل تحریم ها و حفظ کامل فعالیت هسته ای ایران باشد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس افزود: آنچه که مقام معظم رهبری به عنوان خط قرمز در فعالیت هسته ای تعیین کردند، باید مد نظر باشد و ما نمایندگان به هیچ وجه از این خطوط عدول نمی کنیم و غیر از آنرا هم قبول نداریم.

منظری توکلی با اشاره به معنای تفاوت لحن مقامات رژیم صهیونیستی و برخی از مقامات امریکایی در موضوع هسته‌ای ایران اظهار داشت: هر دو یک واژه را با ۲ زبان مختلف بیان می کنند بنابراین هدف به قول خودشان ایجاد صلح و آرامش برای اسرائیل است در حالی که به هیچ وجه از ناحیه دانش هسته ای ایران خطری متوجه کشورها نیست و خودشان هم می دانند که طبق فتوای مقام معظم رهبری نباید از بمب در کشتار مردم استفاده شود.

وی عنوان کرد: آنها در واقع از غرور ملی مردم ایران می ترسند و می خواهند به نوعی با تعطیل کردن تأسیسات هسته ای ،غرور ملی ما را خدشه دار کنند تا از این طریق به ما آسیب برسانند وگرنه می دانند قدرت ما در ایستادگی مردم مان است نه در ساخت بمب اتم و سایر موارد.

به گفته عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ما هرگز به دنبال ساخت بمب اتم نبوده ایم و نخواهیم بود.

انتها پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب