پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

9:17:07 - سه شنبه 20 آبان 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
الگوی زندگی امروزی باید بسیجیان و با سبک اسلامی باشد
نماینده مردم شهرستانهای بافت و رابر و ارزوئیه در مجلس گفت: اگر زندگی امروزی را غرق در مصرف گرایی و مسیر اشراف گرایی و چشم و هم چشمی بدانیم، بسیجی هرگز مصرف گرا نمی شود و به سمت اشرافیت پیش نمی رود.

به گزارش  صبح رابر ؛ علیرضا منظری توکلی نماینده مردم شهرستان های بافت و رابر و ارزوئیه در خصوص تفاوت زندگی یک بسیجی با زندگی امروزی گفت: زندگی یک بسیجی می تواند با زندگی امروزی تطابق داشته باشد.

وی ادامه داد: بنابراین اگر زندگی امروزی را غرق در مصرف گرایی و مسیر اشراف گرایی چشم و هم چشمی بدانیم  ،بسیجی هرگز مصرف گرا نمی شود و به سمت اشرافیت پیش نمی رود و سعی می کند زندگی ساده ای داشته باشد، بنابراین زندگی امروزی باید الگویش بسیجیان سبک زندگی اسلامی باشد تا خوشبخت شوند.

منظری توکلی احساسش را از شنیدن واژه بسیج این گونه بیان کرد:شادمانی ، نشاط ، غرور ، صفا ، صمیمیت ، صلح و سازندگی.

وی با بیان توصیف بسیج در یک کلمه گفت: بسیج یعنی فدای رهبر.

منظری توکلی با افتخار می گویید بله بسیجی هستم ابراز داشت: از زمانی که حضرت امام (ره) از بسیجیان در کردستان حضور یابند، اینجانب برای حضور در کردستان آماده شدم و از آن دوران بسیجی شدم.

وی با یادآوری بهترین خاطره اش از آن روزها، گفت: ایثار و از خودگذشتگی عجیبی در بین بسیجیان وجود داشت . به یاد دارم روزی را که در حال اعزام به جبهه بودیم. آذر ماه بود و هوای کرمان بسیار سرد. لباس گرم و کاپشن توزیع می کردند اما به من نرسید. دوستم که می دانم راضی نیست الان اسمش را بگویم، کاپشن خود را به من داد. هر چه اصرار می کردم که آنرا پس بگیرد به هیچ وجه قبول نکرد. یعنی هر چه خوبی بود برای بغل دستی خودمان می خواستم. هیچ وقت برای خودمان نمی خواستیم.

انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب