پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

5:05:59 - شنبه 24 آبان 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
به دلیل اهمیت ندادن به کتابخوانی امروز از بسیاری کشورها فاصله گرفته ایم
امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: باید قبول کنیم که جامعه به کتاب و مطالعه کتاب های مختلف زیاد اهمیت نمی دهد و باید این رویه اصلاح شود.

به گزارش” صبح رابر”به نقل از   ” پایگاه اطلاع رسانی اینترنتی بوتیا “ ، آیت الله “سید یحیی جعفری” در آیین نماز جمعه کرمان با گرامیداشت ۲۴ آبان روز کتاب و کتابخوانی افزود: به دلیل اهمیت ندادن به کتابخوانی امروز از بسیاری کشورها فاصله گرفته ایم.

وی تصریح کرد: اگر می خواهیم جامعه ای موفق باشیم و به جایی برسیم باید مطالعه مستمر داشته باشیم.

آیت الله جعفری با اشاره به این که رهبر معظم انقلاب در مطالعه بسیار کوشا هستند، گفت: روزی در محضر ایشان بودم که گفتند من علاقه زیادی به کتابخوانی دارم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان تاکید کرد: جوانان و نوجوانان اهمیت ویژه ای به مطالعه و کتابخوانی داشته باشند زیرا توجه به این مساله مهم در آینده آنان بسیار موثر است.

وی از آحاد مردم خواست برای مطالعه از کتاب های خوب و ارزشمند استفاده کنند.

آیت الله جعفری همچنین با اشاره به ۲۴ آبان روز بزرگداشت آیت الله سید محمد حسین طباطبایی گفت: مرحوم علامه طباطبایی انسانی کم نظیر و در علوم مختلف بویژه فلسفه آگاه بود.

وی اظهار کرد: ایشان شاگردانی نظیر آیت الله مصباح یزدی، آیت الله جوادی آملی و آیت الله شهید مطهری را تقدیم جامعه کرد که مایه افتخار جامعه هستند.

امام جمعه کرمان تاکید کرد: باید قدر اینگونه علما را بدانیم و از وجود و آثار آنان بهره مند شویم.

وی در پایان خطبه های نمازجمعه آیه ای از قرآن کریم را برای بارش رحمت الهی به همراه نمازگزاران قرائت کرد و گفت: اگر ۴۰ هزار مرتبه این آیه خوانده شود اثرگذار خواهد بود.

انتهای پیام/

بر چسب ها:
تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب