پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

4:50:41 - یکشنبه 25 آبان 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
آسفالت ۳۹ کیلومتر راه‌ روستایی بالای ۵۰ خانوار شهرستان رابر در سال جاری
معاون راه روستایی وزیر راه و شهرسازی گفت: ۳۹ کیلومتر پروژه‌ راه‌های ارتباطی روستاهای بالای ۵۰ خانوار شهرستان رابر تا پایان سال ۹۳ زیرسازی و آسفالت می‌شود.

به گزارش ” صبح رابر” به نقل از خبرگزاری فارس از رابر، حسین میر‌شفیعی ظهر امروز در سفر به شهرستان رابر از زیرسازی و آسفالت ۳۹ کیلومتر از پروژه‌های راه‌های ارتباطی روستاهای بالای ۵۰ خانوار شهرستان رابر تا پایان سال‌جاری خبر داد.

وی گفت: پروژه‌های سال‌جاری با توجه به اعتبارات تبصره ۲۲ قانون بودجه ابلاغ می‌شود و از طرفی وزارت راه و شهرسازی می‌تواند‌ قیر مورد نیاز پروژه‌ها را تامین کند.

میرشفیعی افزود: یکی دیگر از برنامه‌های وزارت راه و شهرسازی جلب مشارکت مردمی است که همه موارد با هم می‌توانند موجب پیشرفت در انجام کارهای عمرانی شوند.

وی عنوان کرد: با فعال شدن مشارکت مردمی پروژه‌های پرجمعیت در اولویت کار قرار می‌گیرد و در شهرستان رابر نیز با مشارکت مردم روستای گنجان روکش آسفالت به زودی انجام می‌شود.

معاون راه روستایی وزیر راه و شهرسازی همچنین از آسفالت روستای لنگر و بندر هنزاء نیز در آینده‌ای نزدیک خبر داد و افزود: با توجه به اینکه زیر‌سازی راه‌های ارتباطی این روستاها انجام شده و روستای لنگر نیز راه ارتباطی چندین روستا است، جاده این روستا به زودی انجام می‌شود.

وی اظهار داشت: پل‌سازی بر روی رودخانه این روستا که راه ارتباطی روستاها محسوب می‌شود با هماهنگی و مطالعه ظرفیت‌های موجود اعتباری در دستور کار قرار می‌گیرد.

انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب