پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

20:51:58 - پنجشنبه 29 آبان 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
وداع مردم کرمان با دو جانباز شهید
مراسم وداع با پیکر پاک و مطهر جانبازان شهید ۷۰ درصد ” احمد زنگی آبادی ” و ” محمد جواد زریسفی “بر دوش مردم شهید پرور و همیشه در صحنه استان کرمان در محل حسینیه ثارالله کرمان برگزار شد.

به گزارش“صبح رابر” به نقل از  ” بوتیا “، صبح امروز مراسم تشییع پیکر شهدای جانباز محمد جواد زریسفی و احمد زنگی آبادی  که سال ها درد فراق و هجران همرزمان و همسنگران شهیدشان را به امید وصال به شهیدان تحمل کردند ، با حضور خانواده های شاهد و ایثارگر، و جمعی از مسئولان لشکری و کشور ومردم شهید پرور شهر کرمان برگزارشد.

این مراسم از ساعت ۸:۳۰ صبح امروز در محل حسینیه ثار الله با قرائت زیارت عاشورای اباعبدالله الحسین علیه السلام آغاز شد.

آیت الله جعفری نماینده ولی فقیه در استان کرمان نیز بر پیکر مطهر این شهداء  نماز گذارد و پیکر پاک آن ها بر روی دستان مردم قدر شناس دیار کریمان به سمت چهارراه کاظمی تشییع تا در جوار یاران شهیدشان در گلزار شهدا شهر کرمان به یادسپرده شوند .

دو جانباز ۷۰ درصد احمد زنگی آبادی و محمد جواد زریسفی پس از سالها تحمل درد و رنج بر اثر جراحات جنگی سه شنبه ۲۷ آبان ماه ۹۳ خیل به یاران شهیدشان پیوستند.

جانباز ۷۰ درصد احمد زنگی آبادی متاهل و ساکن تهران فرزند رمضان متولد ۲۰/۱/۱۳۴۴ که در تاریخ ۲۳/۱ /۶۳ در جزیره مجنون از ناحیه چشم راست مجروح و شیمیایی شده بود بر اثر صدمات ناشی از مجروحیت به خیل همرزمان شهیدش پیوست.

همچنین جانباز ۷۰ درصد محمد جواد زریسفی متاهل و ساکن کرمان، فرزند رضا متولد ۱/۵/۱۳۴۳ در تاریخ ۸/۱۱/۶۱ در منطقه عملیات از ناحیه دو چشم،فک،پا و دست مجروح شده بود بر اثر صدمات ناشی از مجروحیت به شهادت رسید.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب