پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

5:59:19 - شنبه 8 آذر 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
تأثیر تفکر بسیجی در همه عرصه ها
بمناسبت ۵ آذر روز بسیج مستضعفین تجمع بزرگ بسیجیان شهرستان رابربا عنوان «شکوه مقاومت» تشکیل شد.

به گزارش ” صبح رابر” بمناسبت ۵ آذر روز بسیج مستضعفین تجمع بزرگ بسیجیان شهرستان رابربا عنوان «شکوه مقاومت» تشکیل شد.

نماینده شهرستانهای بافت و رابر و ارزوئیه : تفکر بسیجی و حضور بسیج در مذاکرات هسته ای

IMG_1448

علیرضا منظری توکلی نماینده شهرستانهای بافت،رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پرثمری است که شکوفه های آن بوی بهار وصل و طراوت یقین و حدیث عشق می دهد گفت : طراوت یقین است با این همه تهدیداتی که دشمن علیه نظام ، انقلاب و رهبری می کند باعث شده که در خط انقلاب بمانیم تا این انقلاب حفظ شود .

وی با اشاره به تفکر بسیجی و حضور بسیج در مذاکرات هسته ای گفت : تأثیر تفکر بسیجی در مذاکرات هسته ای در هر صورت برای ما پیروزی‌های زیادی در برداشته و در حال حاضر هم ما در این مذاکرات به بیشتر اهداف مورد نظر رهبر معظم انقلاب دست یافته‌ایم.
منظری توکلی با بیان اینکه آمریکا به واسطه تفکر بسیجی تسلیم شود گفت : تفکر بسیجی که در دنیا ،نبوغ و هوش فوق العاده سردار سلیمانی مثال زدنی و هدایت مقام معظم رهبری موجب شده بود که در علاوه بر پیروزی در غزه و سوریه در سوریه عراق انتخابات برگزار کردیم .

وی ضمن اشاره به سخنان مقام معظم رهبری به اینکه تمام قوا در بحث مذاکرات هسته ای ابتدا وحدت داشته باشند گفت :وحدت موجب شکل گیری حل مشکلات اقتصادی می شود .

نماینده شهرستانهای بافت و رابر و ارزوئیه بسیج را تنها راه چاره مشکلات اقتصادی دانست و افزود : وحدت و حضور بسیج در همه عرصه ها جامعه، عامل مهمی است .

علیرضا منظری توکلی با اشاره به وحدت در این شهرستان با حضور امام جمعه گفت : حل مشکل آب، آسفالت هنزاء به رابر ، شروع جاده رابر- کرمان ، پروژه بیمارستان همه در سایه وحدت ایجاد شد.

وی سخنش را با این شعر پایان داد: حسنت به اتفاق ملاحت جهان گرفت. آری به اتفاق جهان می‌توان گرفت.

حجت الاسلام جعفری امام جمعه رابر: توکل به خدا ، اطاعت از ولایت فقیه و وحدت انسجام عامل پیروزی است.

IMG_1435

حجت الاسلام جعفری در تجمع با شکوه بسیجیان ضمن گرامیداشت این هفته با طرح این سؤال که چرا ما در جنگ و جبهه حق پیروز شدیم و بعد از قیام عاشورا چه چیزی باعث شد که ملت عزیز ایران قیام کند گفت : یکی از شرایط نذول امدادهای غیبی که از اول انقلاب تا کنون ما مسلمانان را کمک کرده اخلاص و کسب رضای خدا دانست .

جعفری با اشاره به هشت سال ایستادگی در برابر دشمن ، آن هم دشمنی که تماماً تجهیز از طرفی ملت ایران تازه انقلاب کرده و همه نیروها هم همراه امام نبودند گفت : توکل به خدا، تقوای الهی، ترس از خدا وحدت انسجام عامل پیروزی است .

وی در ادامه بااشاره به فرمایشات حضرت امام بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و رهبر معظم انقلاب که بارها فرمودند :بین همه نیروها باید وحدت باشد ،افزود : منسجم بودن ارتش ، بسیج ،نیروی انتظامی ،عشایر، مردم ،روحانیت دانشگاه، دانشجو و دانش آموز و همه این وحدت مصداق پیروز است .

وی تصریح کرد : در برابر دشمنان باید متحد و پیوسته در حال آماده باش باشیم، یک نیروی قوی و یک بسیجی همیشه باید در حال آماده باش باشد .

مرتضی جعفری با بیان اینکه یکی از موارد پیروزی جنگ و انقلاب که امروز هم در برابر مستکبرین ، حرفی برای گفتن داریم ، گفت : اطاعت از رهبری و ولایت فقیه است ، امروز ولی امر مسلمین جهان یک شخص است و آن هم امام مسلمین حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه ای است .

وی مطیع امر ولی امر مسلمین جهان را عامل پیروزی دانست وادامه داد : اگر مصر تونس و افغانستان و پاکستان هر گوشه ای از جهان نام خدا را می برند امروز در حال حاضر به امر ولی امر مسلمین جهان باشندیقیناً پیروز خواهد شد .

جعفری با بیان اینکه هر جا که ناسپاسی و ناشکری کردیم از رهبری عظیم الشان پیروی نکردیم ضربه خوردیم ، اتفاقات دهه ۷۰ ، سال ۸۸ پیش آمد ، اگر حرف شنویی نداشته باشیم این مصیبت ها را می بینیم و اگر حرف شنویی داشته باشیم یقیناً رستگار می شویم .

وی در بخش دیگر سخنان خود با بیان اینکه یک روزی جنگ نظامی داشتیم و اسلحه به دست می گرفتیم کوچک و بزرگ حضورمان در جبهه ها با وجود مشکلات پر رنگ بود ،گفت : آن روز جنگ نظامی امروز هم جنگی به شکل دیگر، جنگ نرم، اگر بسیج ومردم، بصیر و بیدار نباشند نمی توانند جنگ را تشخیص دهند جنگ نرم مثل جنگ های نظامی نیست .

جعفری توضیح داد: این جنگ از سالهای سال آغاز شده و حتی اگر دیروز در منطقه ای مثل منطقه شلمچه بود ،امروز در خانه است، باید انسان بیدار ، هوشیار ، فهیم و بصیر باشد تا به چاه نیفتد .

امام جمعه رابر گفت: به آن بصیرتی که مقام معظم رهبری از همه ما می خواهد و همگی به سوی جبهه بشتابید و خودمان و فرزندانمان را نجات دهیم.

وی همچنین یکی ازراههای بندگی انسان اهل نماز و بندگی خدا دانست و با شعار لبیک یا خامنه ای لبیک یا حسین است سخنان خود را به پایان رساند .

علیجان سلیمانی فرماندار رابر: گسترش تفکر بسیجی با عمل در رفتار و گفتار

IMG_1450

علیجان سلیمانی فرماندار با گرامیداشت هفته بسیج گفت : امروز تشکیل بسیج مستضعفین انقلاب را برای همیشه در طول تاریخ بیمه نمود و سبب شده در سوریه، لبنان، عراق و سراسر جهان، حزب ‌لله هر روز قوی‌تر و مقاوم‌تر در مقابل استکبار بایستد.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که فرمودند : اگر بر کشوری نوای دلنشین تفکر بسیجی طنین انداز شد چشم طمع دشمنان و جهانخواران از آن دور خواهد شد گفت : تفکر بسیجی تفکر اسلام است .

فرماندار رابر ضمن اشاره به کلمات گوهر بار امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب است: عنوان کرد : تفکر بسیجی تفکر انقلاب و رهبری ، خط اسلام ناب محمدی است ، و با تفکر بسیجی است که بسیج را لشکر مخلص خدا قلمداد کرده است ،دفتری که همه بزرگان و مجاهدین ازاولین تا آخرین امضاء نمودند .

سلیمانی با اشاره به حدیثی از امام صادق (ع) گسترش تفکر بسیجی را توضیح داد: این تفکر را در جامعه ترویج و رونق دهیم با غیر از زبان خویش یعنی با عمل، رفتار و گفتار مردم را دعوت کنید ، با عمل باید مردم تقوا ، ورع ، تواضع ، اخلاص ،جهاد و تلاش و اهمیت دادن به نماز و عمل خیر را از ما ببینند یعنی وقت نماز، نماز و در جهت رفع مشکل مردم تلاش کنیم مردم خودجوش به سمت تفکر بسیجی و بسیجی شدن قطعاً روی خواهند آورد .

وی در ادامه عنوان کرد: ملت ایران ۷۵ میلیون جمعیت، ۷۵ میلیون بسیجی تازه کار و پرتوان تحت فرمان ولی امر مسلمین در هر مکان هر زمانی که اشاره بفرمایند از ما به سر دویدن است .

IMG_1423

امین مهدی‌پور فرمانده ناحیه مقاومت سپاه رابر نیزضمن خیر مقدم با گرامیداشت هفته بسیج و یاد و خاطره شهدا گفت: امروز نظم و آسایش و آرامشی که بر ایران اسلامی حاکم است به دلیل جانفشانی‌های شهدا در دوران هشت سال دفاع مقدس است.
وی با اشاره به جنگ نرم دشمن اظهار کرد: امروزه دشمن در عرصه سایت‌های مخرب تلاش می‌کند به کشور ما ضربه بزند که وظیفه ما اقشار مختلف بسیجی این است که با مدد گرفتن از خون شهدا با استکبار جهانی مقابله کنیم.

در این تجمع، خیل عظیمی از بسیجیان از قشرهای مختلف بسیج به همراه امام جمعه و فرماندهان نظامی و انتظامی و سایر مسئولان ادار‌ه‌ها و دستگاه‌های دولتی و خصوصی حضور داشتند.

گفتنی است  حضور باشکوه بسیجیان همراه بارش باران رحمت الهی امروز آماده اند تا بار دیگر با شهدا و امام شهدا عهد و پیمان ببندند که تا آخرین نفس از این انقلاب و نظام پاسداری می کنند .و حضور حماسی خود را به نمایش گذاشتند .

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب