پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

21:05:25 - شنبه 8 آذر 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
از ریزش برگ ریزان پاییزی تا رویش گل لاله در رابر
ریزش و رویش در طبیعت یک امر طبیعی است. فصل پاییز شهرستان رابر درحالی که در تنگل هونی رویش گل لاله را داریم در اکثر نقاط شهرستان برگ های پاییزی که هر کدام جلوه ای از هدیه الهی می‌دهد یه بغل اندیشه ، یک بغل شعر ، یک بغل احساس،نم‌نم باران ، موسیقی باد،گونه‌ی گل انداخته از سرما…نوع درختان و پوشش آنها فضایی بسیار دل‌انگیز، منحصر بفرد و رویایی به این شهر می‌بخشد.

به گزارش ” صبح رابر” ریزش و رویش در طبیعت یک امر طبیعی است. فصل پاییز شهرستان رابر درحالی که در تنگل هونی رویش گل لاله را داریم  در اکثر نقاط شهرستان برگ های پاییزی که هر کدام جلوه ای از هدیه الهی  می‌دهد یه بغل اندیشه ، یک بغل شعر ، یک بغل احساس،نم‌نم باران ، موسیقی باد،گونه‌ی گل انداخته از سرما…نوع درختان و پوشش آنها فضایی بسیار دل‌انگیز، منحصر بفرد و رویایی به این شهر می‌بخشد.

جوامع انسانی و حرکات تکاملی در تاریخ بشر از این امر طبیعی مستثنی نمی باشد. هر ریزشی، مقدمه ای برای یک رویش است.

انقلاب همواره در حال رویاندن است، چرا که در نسیم اش، بذر ایمان همواره در حال انتشار است، و فقط به ضمایری پاک نیاز دارد که این بذر را در خود بپروراند ،بهار انقلاب، پاییز کسانی است که خود، ریشه درخت تنومند ایمانشان را خشکانده اند و از درختشان، جز چوب خشکی بر جای نمانده است، اینان شاید نفعی برای جامعه نداشته باشند، اما آیینه عبرتند برای هر آنکه درخت وجودش را به بصیرت و تقوی آبیاری نمی کند و البته همچنان سایه این خشکیده ها، بر نهال های نورسته انقلاب سنگینی کرده و رشدشان را مختل نموده است.

طبیعت همان ملتند که هر چه را پوسیده باشد، شاید تلنگری و یا تکانی و یا شیپوری باشد برای کسانی که در طول سالها خواب، تغافل یا گذشت، اجازه دادند تا کسانی آنقدر مار بخورند تا افعی شوند.

چرا بعضی این قدر پر سروصدا، کلام وحدت و حکمیت حنجره دیگران را مدام در دهان خود قرقره می کنند. مردم در ۹ دیماه با حرکت بهاری خویش ، یادمان باشد که اگر آن نسیم سرد پاییزی که شکوفه های اقتصادی و فرهنگ ما را می ریخت تا مردم را فدای چند غیر مردم کند، به فضل خدا، چشیدن طعم خوش تابستانی پر از ثمرات انقلاب، به همت و تلاش مردم و مسئولان نظام نزدیک خواهد بود.

DSC03317 DSC03316 DSC03315 DSC03314 DSC03307 DSC03304 DSC00150 DSC00229 SAM_3677 SAM_3695 رویش گل لاله (پاییز تنگل هونی ) SAM_3676 SAM_3675 SAM_3674 SAM_3671 SAM_3670 رویش گل لاله (پاییز تنگل هونی ) SAM_3745

 

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب