پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

7:26:09 - چهارشنبه 12 آذر 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
دولت موظف به فراهم کردن تحصیل رایگان است / خصوصی مدارس مشکلاتی را برای مدارس ایجاد می کند
عضوکمیسیون آموزش و تحقیقات گفت :لازم است که در این امر مطابق با نظر کمیسیون آموزش و تحقیقات تجدید نظر شود و برای حل مشکل مدارسی که واگذار شدند فکر اساسی و درستی شود

علیرضا منظری توکلی نماینده بافت، رابر و ارزوئیه در گفتگو با خبرنگار» صبح رابر» در خصوص مدارسی که در استان یا شهرستان به بخش خصوصی واگذار شده اند و نگرانی خانواده ها اظهار داشت : یکی از وظایف دولت جمهوری اسلامی ایران بر اساس قانون اساسی فراهم کردن شرایط تحصیل رایگان در دوره آموزش عمومی است .
وی ضمن اشاره به اینکه در سال اخیر استخدام معلمین برای آموزش و پرورش صورت نگرفته،گفت :پیشنهاد مجلس این بود که آموزگاران و دبیران شرکتی که قبلا گزینش شده بودند از این ها استفاده شود .
علیرضا منظری توکلی عنوان داشت : کمیسیون آموزش و تحقیقات تمام تلاششان را کردند که از این افرادکه گزینش شدند و یکسال حداقل سابقه خدمت دارند و مربیان پیش دبستانی برای حل مشکل کمبود نیرو استفاده شود .
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس افزود: متاسفانه دولت آنطور که باید و شاید پی گیری نکردند و سرانجام منجر به این شد که مدارس را اینگونه به بخش خصوصی واگذار کنند .
وی ادامه داد : من شخصاً با این امر موافق نیستم و دلیل آن مشخص است الان نیروهایی که به کار گیری می شوند گزینش نشدند و مهارت مورد نیاز را برای اداره کلاس ها ندارند و مطمئناً در آینده مشکلاتی را ایجاد می کند .
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس دانش آموزان را مهمترین سرمایه ی این مملکت و خانواده ها دانست و اذعان داشت : باید حداکثر دقت در تعلیم و تربیت آنها لحاظ شود .
وی اضافه کرد: معلمی که آموزش ندیده و در عرصه ی تربیتی و روان شناسی اطلاع کافی ندارد نمی تواند معلم موفقی باشد .
منظری توکلی درپایان گفت : لازم است که در این امر مطابق با نظر کمیسیون آموزش و تحقیقات تجدید نظر شود و برای حل مشکل مدارسی که واگذار شدند فکر اساسی و درستی شود .
انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب