پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

12:51:42 - شنبه 15 آذر 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
تفاوت غذای بشقاب قدیمی ها و قارچ های سمی پشت بام ها
قدیم ترها غذا خوردن روی پشت بام که تمام می شد احساس می کردیم به هم نزدیک شده ایم . امروز وقتی از پای غذای این بشقاب بزرگ بلند می شویم ، میان ما فرسنگ ها فاصله احساس می کنیم کاش زودتر بساط سفرۀ پشت بام مان جمع می شد .

به گزارش ” صبح رابر” قدیم ترها که بچه بودم ، یادم هست  گاهی مهمانی ها روی پشت بام خانه ها بر پا می شد

به جای بشقاب های یک نفره ، طبقی در مقابل چند نفر می گذاشتند و با مهر و محبت ، دسته جمعب غذا می خوردند .آن روز ، بزرگ ترها به ما کوچک تر ها می گفتند ، رزق ما از آسمان می آید .

امروز هم پشت بام خانه ها مان سفره شده و یک بشقاب برای همه می گذارند ؛ اما دیگر کسی پشت بام غذا نمی خورد . باز هم غذایمان از آسمان می آید ، اما از راه بشقاب  به داخل خانه مان سرازیر می شود .

همه با هم می نشینند و با حرص و ولع ، غذای خوردن مان چیزی طول نمی کشد ؛ اما چرا غذای این بشقاب ، تمامی ندارد؟صبح تا شب ، شب تا صبح . پس کی سیر می شویم ؟

قدیم ترها غذا خوردن روی پشت بام که تمام می شد احساس می کردیم به هم نزدیک شده ایم . امروز وقتی از پای غذای این بشقاب بزرگ بلند می شویم ، میان ما فرسنگ ها فاصله احساس می کنیم  کاش زودتر بساط سفرۀ پشت بام مان جمع می شد .

چقدر فرق است میان آسمان قدیمی ها و آسمان ما و چه زیبا گفته اند  که هر چیز ، قدیمی اش صفای دیگری دارد .

کجایید پشت بام های آسمانی ؟! دل مان برایتان تنگ است .

برخی مردم دربارۀ برنامه های ماهواره ای بسیار ساده اندیشانه قضاوت می کنند . این افراد به جهت ناآگاهی از اهداف پشت پردۀ این شبکه ها ، اعتماد  ساده لوحانه ای به آن دارند .

راه درمان این ریشه آگاهی بخشی است . برخی از تأثیرات مخرب شبکه های ماهواره ای غافل هستند . عده ای م علاوه  بر این از این اهداف پت پرده متولیان این شبکه ها آگاهی نداشته و نمی دانند دست اندرکاران این شبکه ها با چه شیوه هایی به اهداف خود دست پیدا می کنند .

برخی دیگر هیچ اطلاعی از صحنه گردانان اصلی این شبکه ها ندارند .

بنابراین ما در سه بعد باید آگاهی بخشی کنیم : اول آگاهی بخشی در بُعد اهداف ؛ دوم : آگاهی بخشی در بُعد  شیوه ها ؛ سوم ؛ آگاهی بخشی نسبت به متولیان پشت پردۀ این رسانه ها .

اگر کسی از اهداف شبکه های ماهواره ای مطلع شود ؛ اما از شیوه های این شبکه ها برای رسیدن به اهداف خویش مطلع نباشد ف ممکن است به جهت سطحی نگری ، وجود این اهداف را در پس پردۀ این برنامه ها باور نکند .

اگر هم اهداف و شیوه ها را بشنود؛ اما متولیان پشت پرده این شبکه ها را نشناسد . شاید پذیرش این همه دشمنی برایش سخت باشد.

انتهای پیام /

 

 

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب