پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

15:11:18 - شنبه 15 آذر 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
آیا زندگی مان همان چیزی است که می خواستیم
بایداز خودمان سؤال کنیم که آیا زندگی مان دقیقاً همان چیزی است که می خواستیم ، باید از خودمان بپرسیم چقدر از خواسته هایمان محقق شده اند .

به گزارش ” صبح رابر“بایداز خودمان سؤال کنیم که آیا زندگی مان دقیقاً همان چیزی است که می خواستیم ، باید از خودمان بپرسیم چقدر از خواسته هایمان محقق شده اند .

زندگی

باید یاد بگیریم که حتماً در زندگی مان هدف داشته باشیم ،هدف و خواسته هایی واضح و مشخص ،باید سعی کنیم خودمان در آینده یعنی وقتی که به خواسته هایمان و اهدافمان رسیدیم ،ببینیم ،آنقدر این کار را تکرار کنیم تا باور کنیم که به خواسته هایمان می رسیم .

ما برای رسیدن به اهدافمان نیاز نیست کارعجیب و غریب و یا خیلی بزرگی انجام دهیم فقط کافی که قدم های کوچک ولی متوالی را برداریم .

یادت باشد که باید بزرگ فکر کنیم و لی کوچک شروع کنیم قدم های کوچک تو را به هر خواسته ای می رساند تنها کسی که می تواند جلوی تو را بگیرد خودت هستی.

تنها کسی که می تواند بهت کمک کند خودت هستی، همه چیزهایی که تو برای رسیدن به هدفت می خواهی  همین الان پیش ات است تو همه آن چیزی را که نیاز داری الان داری  پس منتظر نباش .

هیچ وقت منتظر نباش تا همه شرایط مهیا شود بعد حرکت کنید ، چون هیچ وقت این اتفاق نمی افتد ، اگر حرکت کنید همه چیز خوب و عالی می شود و شرایط فراهم می شود باور کن .

از همین امروز شروع کن روزی یک صفحه کتاب بخوان ، روزی ۳۰ دقیقه پیاده روی کن روزی ۲۰ دقیقه مناجات کن.

یادت باشد که هیچ کس کامل نیست تو همین الان هم خیلی خوب و فوق العاده  خودت هم می دانی  اگر تا به حال با ایمان حرکت می کردید خیلی چیزها را بدست می آوردید ،ولی همش بدنبال بهانه و توجیه بودی.

اگر حرکت می کردی و گام های کوچک و متوالی را بر می داشتی  شاید الان یک کتاب خوب نوشته بودی  ، یک تخصص خوب به دست آورده بودید .

افرادی هم با بی توجهی به ایمان ، خودشان و خدا را باور ندارند و حرکت نمی کند به دنبال رشد و پیشرفت نیستند آنها شغلی دارند که اصلاً دوستش ندارندو با کسانی در ارتباط هستند که همیشه باعث ضعف شان می شود ولی باز هم ارتباط شان را حفظ می کنند .

وقتی که شما هدفی ندارید که برای آن حرکت کنید با سرعت هر چه بیشتر روحیه تان را نابود می کنید .یادت باشد که وقتی حرکت می کنی  تا به هدفت می رسی . صبح ها زودتر بیدار می شوی و شب ها دورتر می خوابی  آن وقت که داری  طعم یک زندگی واقعی را می چشید .

در غیر این صورت تو یک مرده هستی که فقط دارد نفس می کشد وقتی به هر کدام از اهداف و خواسته هایت می رسید

استعدادهای بیشتری در درونت شکوفا می شود، قدرت هایی در خودت پیدا می کنید که قبلاً‌ نمی دانستید آنها را دارید .

با رسیدن به اهداف و خواسته هایت شخصیتت تغییر می کند به قدرت های خودت پی می برید اعتماد به نفس ات بیشتر می شود و این یعنی خوشبختی ،یعنی زندگی .

تصمیم بگیرید که می خواهید معمولی باشید یا عالی ، تصمیم بگیرید که می خواهید جزءکدام از آدم ها باشید ، چند تا دلیل برای رسیدن به اهدافت پیدا کن و برایشان حرکت کن و مطمئن باش هر چقدر دلیل بیشتر داشته باشید انرژی بیشتری برای رسیدن به اهدافت پیدا خواهید کرد .

اگر آنجایی که باید باشید و نیستید و اگر از وضعیتت راضی نیستید ، یادت باشد این وضعیت هیچ ربطی به دولت ، شرایط خانواده و شرکت رئیس و کارمند ندارد این فقط به خاطر خودت است .

اگر برای رسیدن به اهدافت حرکت نکنید آن وقت مجبور می شوید که ابزاری شوید برای اینکه دیگران به خواسته هایشان برسند .

قبول دارم بعضی وقت ها در مسیر رسیدن به خواسته هایتان و اهدافت اوضاع برایت سخت می شود ولی مسائل سختی جزئی از زندگی اند آنها آمده اند تا تو به خواسته هایت برسید تا تو خواسته هایت را واضح تر بشناسید ، سختی ها و رنج ها دوستت اند .

اگر به گذشته ات فکر کنید متوجه می شوید که بزرگترین پیشرفت ها و موفقیت ها موقعی به وجود آمد که با تمام وجود به مشکل و رنج برخورد کرده اید آنها نقاط عطف تو شدند رنج ها باعث پیشرفت و حرکت تو شدند .

اگر همیشه همه چیز بر وقف مرادت باشد توهیچ وقت حرکت نمی کنید مثل یک مرداب فاسد می شوی  اما باید یادت باشد که باید مثل یک رود جاری باش و حرکت کن .

به سنگ ها و موانع سر راهت برخورد کن زخمی شو اما نا امید نشو، خسته شو اما ننشین گریه کن، افسرده نشو عصبانی شو اما در خشم باقی نمان و باز حرکت کن .

نفر آخر شدن خیلی راحت است فقیر بودن تنبل،بدبخت ، خیلی راحت است اما تو به دنیا نیامدی  که فقیر و بدبخت باشی  ، تو به دنیا نیامدی  که ضعیف باشی  ،از هر لحظه برای خوشبختی و حرکت استفاده کن .

اصلا مهم نیست که قبلا چه کسی بودی  از همین الان شروع کن و همه چیز را تغییر بده یادت باشد هیچ کس غیر خودت مسئول زندگی خودت نیست نه پدر و مادر ، نه دولت و نه هیچ کس دیگری .

اولین قدم برای تغییر پذیرفتن تمام مسئولیت زندگی است ،اگر بخواهی منتظر کسی باشی  هیچ وقت به جایی نمی رسی .

وقتی حرکت می کنید نیروه های غیبی به کمک ات می آید شرایط آدمها و اتفاقاتی که می توانند تو را به هدفت برسانند به سراغت می آیند .

البته اگر با ایمان حرکت کنید هیچ وقت در دایره راحتی خودت نمان ، هر روز به دنبال یک چالش جدید باش ، هر روز به دنبال یاد گرفتن یک مهارت تازه باش.

هر روز بخواه که کمی بهتراز دیروز باشی کمی صبورتر ، بخشنده تر ، مهربانتر و کمی با ایمانتر باشی، زندگی ارزشش را دارد، تو فقط یکبار به دنیا می آیی  طوری زندگی کن که بتوانید به خودت افتخار کنید تا خدا به تو افتخار کند .

طوری زندگی کن که موقع مرگت حسرت هیچ چیز را نخوری  یادت باشد هر لحظه ممکن است این فرصتها ی زیبای زندگی را از دست دهی، پس هیچ زمانی را به بطالت نگذران ، طوری زندگی کن که بعد از مرگتت از تو به عنوان یک قهرمان یاد کنند کسی که خوب زندگی کرد و زمین را جای بهتری برای زندگی دیگران کرد .

برگرفته از فایل استاد عباس منش دارای بعد انگیزشی و بعد آگاهی دهنده .

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب