پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

5:03:30 - دوشنبه 24 آذر 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
به یادماندنی ترین شب اربعین با سردار حاج قاسم سلیمانی
با لطف و عنایت پرودگار وهمزمان با شب اربعین حسینی برای مردم ولایتمدار رابر خبر چشم انتظار میهمان عزیزی را دادند که زینت بخش چهاردهمین یادواره سرداران ۲۷ شهید پایگاه مالک اشتر و ۶ شهید گمنام شد تا در شبی فراموش نشدنی نظاره‌گر دیداری باشند که پس از ۱۴ سال حاضر می‌شود.

به گزارش” صبح رابردر شب اربعین سرور و سالار شهیدان و با سردار رشید اسلام مالک اشتر ولایت فقیه ،مهمانی که چهره آن نام آور دلاورمردی های مردم این مرز و بوم که همواره در هر صحنه‌ای عشق و ارادت خود را به امام و انقلاب و ارزش‌ها نشان داده‌اند، ولایتمداری مردم این دیار  زبانزد است که در عمل آن را نشان داده‌اند.

عزت، عظمت، اقتدار، سربلندی و پیشرفت کنونی ایران اسلامی مرهون فداکاری و جانفشانی شهیدانی همچون او که باید میراث‌داران خوبی برای این خون‌های باارزش باشیم.

دیشب شب اربعین حسینی خیل عظیمی ازمردم و خانواده های شهدا و جانبازان و ایثارگران در یادواره سرداران ۲۷شهید پایگاه مالک اشتر و ۶ شهید گمنام گرد هم آمدند بعد از گذشت چند برنامه از این یادواره ، خبر چشم انتظار میهمان عزیزی را دادند که همه به او افتخار می کردند .

همه منتظر نشسته بودند که مداح اهل بیت (ع) با مدیحه سرایی و سینه زنی همه وهمه را به پا کرد و به این فضای نوری دیگر بخشیدو او آرام و بی‌سر و صدا آمد کمتر کسی فکر می‌کرد با وی دیدار کند. گونه های مردم غرق اشک از حضور سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی در این گردهمایی چشمگیر شدند .

سردار سر لشکر حاج قاسم سلیمانی میهمان ویژه عزادارن سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در یادواره که با حضور این شهید زنده ، رایحه خوش و شمیم دل‌انگیز ایثار و شهادت یکبار دیگر در این فضای معنوی پیچید.

شب اربعین با حاج قاسم سلیمانی DSC09058 DSC09078 DSC09080

کمی آن سو تر بسیاری از مسئولین شهرستانی و استانی در کنار حاج قاسم سلیمانی قرار گرفتند.مردم عاشقانه در کنار آن به سینه زنی می پرداختند. حضور شهید زنده در این محفل رنگی دیگر به این فضا بخشیده است و این موضوع را به وضوح منعکس می کنند که عطر و بوی جبهه ها هنوز به مشام می رسد و مردم و این مرز و بوم هنوز هم جانانه در دفاع از این آب و خاک شکی به دل راه نخواهند داد.

امشب این سعادت به برکت شهدا نصیب خیلی ها شد که در رکاب حسین (ع) با آگاهی کامل این راه که همچون حاج قاسم سلیمانی مسوولیت پاسداری از خون شهدا را بر دوش خود حس می کنند ، با شعار مالک اشتر علی خوش آمدی خوش آمدی او زینت بخش یادواره ۲۷ شهید پایگاه مالک اشتر و ۶ شهید گمنام شد تا در شبی فراموش نشدنی  نظاره‌گر دیداری باشند که پس از ۱۴ سال حاضر می‌شود.

حضور سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس برکت جامعه و انقلاب اسلامی ما برای این مردم ولایتمدار به برکت عنایات الهی «جلوه‌ای خاص» پیدا کرده است. ایثار و شهادت این ملت هیچ گاه از خاطر نمی رود و چه هدیه ای از این زیباتر برای نسل دیروز وامروز و قطعا مادران و پدران شهید را به یاد فرزندان شهیدش انداختند و یاد آور رشادت های هم رزمانی که از جان و هویت خود گذشتند تا در سایه دلاور مردی آنان در امنیت آسایش زندگی کنند و با از جان گذشتگی خود به دشمنان اسلام فهماندند که تعرض به خاک و ناموس این سرزمین را بی جواب نخواهند گذاشت .

در میان جمعیت صدای یکی از مادران شهیدی را شنیدم همان طور که اشک می ریخت می گفت : این شهید زنده سندی بر اقتدار ایران اسلامی است سندی برای رشادت های رزمندگانی است که از جان برای میهن مایه گذاشتند. خدا حفظش کند و دشمنانش را نابود کند .

حاج قاسم سلیمانی مردی که ازشجاعت علمدارکربلا سرمشق گرفته،همه ملت ایران امنیت وآسایش خودرامدیون سرداران دلاور مردی همچون او در ایران زمین هستند.او که جان خودرادرطبق اخلاص گذاشت وسختی هایی رابه جان خریدند تا همه ملت ایران درامنیت وراحتی زندگی کنند.

IMG_0089

کوچکترهای این مجلس در کنار بزرگتر ها دور حاج قاسم حلقه زده بودندو انگار به آرزوی دیرینه خود رسیدند شبی فراموش نشدنی را به خود دید که هیچگاه فراموش نخواهد کرد.

ایجاد این فضای معنوی در یادواره زمینه‌ساز بستری مناسب برای پاسداشت میراث معنوی و گران‌بهای دوران دفاع مقدس و حاج قاسم ها یی که کم هم نیستند از جان و دل مایه گذاشت.وامروز هم نامشان را در دفتر افتخارهای ملتی حماسه ساز ابدی کردند.

انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب