بازدید فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابر از چند طرح اشتغالزایی در سطح شهرستان
جوابیه شهابی، مسئول جایگاه پمپبنزین، درباره علت صفهای طولانی سوخت
برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در رابر همزمان با روز مشاغل خانگی و تولیدات خانواده محور
معلم نباید دغدغه معیشت داشته باشد
اعتراف سارق حرفهای احشام به۴۰ رأس گوسفند سرقتی
از اشتغالزایی میلیاردى تا محرومیتزدایی در روستاها
دستگیری قاچاقچیان و کشف بیش از ۲۴ کیلو مواد مخدر
از علت حضور تا پای کار انقلاب بودن
موج هشتاد و پنجمین شب از «شبهای اقتدار» در رابر
مراسم سالگرد شهادت شهید رئیسی و شهدای خدمت در رابر
قلبی که با ایستادگی برای وطن میتپد
«رژه کالسکهسواران» در شهرستان رابر برگزار شد
«جنگ رمضان»؛ میدان تربیت نسل انقلابی
معلم نباید دغدغه معیشت داشته باشد
هلالاحمر رابر؛ حامی بیماران خاص
حضور ۲۸۰ دانشآموزان رابری در مراسم معنوی اعتکاف
20:59:36 - یکشنبه 23 آذر 1393
نتایج تحقیقی که در دانشگاه بیرمنگام انجام شد نشان دهده اگر افراد مبتلا به آسم ویتامین د مصرف کنند از بروز حمله های مکرر در آن ها پیشگیری می شود.
به گزارش ” صبح رابر ” به نقل از باشگاه خبرنگاران، ویتامین د به شکل محسوسی بر روی سیستم ایمنی تاثیر می گذارد و در واقع اگر این افراد از مکمل ویتامین د استفاده کنند به طرز قابل توجهی علائم بیماری شان کاهش پیدا می کند.
در این مطالعه، محققین به بررسی سطح سرمی ویتامین Dدر نمونه های خونی بیش از ۳۱۰۰ کودک و نوجوان و ۳۴۰۰ بزرگسال شده پرداختند. در یکی از آزمایش های انجام شده ، بوسیله اندازه گیری میزان ایمونوگلوبولین Eحساسیت به ۱۷ ترکیب آلرژن مختلف مورد بررسی قرار گرفت. (IgE) پروتئینی است که سیستم ایمنی بدن در پاسخ به آلرژن ها تولید می کند.
گفتنی است؛ اگر منابع غذایی این ویتامین مثل انواع ماهی و تخم مرغف شیر روزانه مصرف شود نیز شدت علائم کاهش پیدا می کند.
انتهای پیام/









