پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

11:08:51 - سه شنبه 2 دی 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
قدرت نرم شیعه فتنه صهیونیستی ۸۸ را در نطفه خفه کرد
عارفی گفت: صهیونیسم در فتنه سال ۸۸ برنامه ریزی کرده بود تا نظام جمهوری اسلامی ایران را از بین ببرد اما قدرت نرم شیعه یعنی عاشورا, رهبری و مردم انان را ناکام گذاشت.

به گزارش ” صبح رابر” به نقل از شبکه اطلاع رسانی بوتیا ، علی عارفی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان در جمع عزاداران حسینیه ثارا… اظهار داشت: زمانی که حضرت موسی به کوه طور برای مآموریت الهی رفته بود سامری جنگ نرم را در بنی اسرائیل شروع و در دین موسی انحراف ایجاد کرد.

وی ادامه داد: بعد از پیامبری حضرت مسیح ، سامریسم در پیروان مسیحیت با تربیت دو نفر یهودی نفوذ کرد که اولین نتیجه انحراف رواج چهار انجیل متفاوت در میان پیروان مسیح بود.

عارفی بابیان اینکه یهود می دانست پیامبر اخر الزمان در منطقه حجاز ظهور خواهد کرد، ابراز داشت: به همین جهت به پیروان یهودی گفته شد به منطقه یثرب رفته و در ان مناطق سکونت داشته باشند تا بلکه بتوانند نسل پیامبر خاتم را از یهود قرار دهند.

وی تصریح نمود: اما صهیونیستها زمانی متوجه شدند، علائمی که در تورات دیده اند در چهره عبدالله پدر پیامبر است وی را در یثرب ترور کردند و در همان محل دفن گردید . یهود خاطر جمع شد که پیامبری از نسل غیر یهود ظهور نمی کند.

این استاد دانشگاه گفت: زمانی که پیامبر اسلام در مکه مبعوث شدند و مردم را به دین اسلام دعوت می کردند ، صهیونیست برای بی اثر کردن رسالت پیامبر به قریش گفتند ابا واجداد پیامبر از ساکنین بین النحرین هستند و او از اعراب اصیل نیست، تا بتوانند از این طریق جلو تبلیغ پیامبر را بگیرند که موفق نشدند .

عارفی اظهار داشت: در زمان حکومت ده ساله پیامبر در مدینه بیش از شصت جنگ سخت بر پیامبر تحمیل کردند تا از این طریق بتوانند جلو گسترش دین اسلام را بگیرند.

وی گفت: در زمان پیامبر نیز دو نفر یهودی به نام های ابوهریره و کعب الحبار را تربیت کردند و به بین مسلمانان مآموریت دادند تا انحراف در دین درست کنند. این دو نفر با جعل احادیث ساختگی از قول پیامبر به تخریب دین اسلام پرداختند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: صهیونیسم همیشه به دنبال زدن ضربه به اسلام بوده است به طوری که در فتنه سال ۸۸ برنامه ریزی کرده بودد تا ضربه ای به انقلاب اسلامی بزند و نظام جمهوری اسلامی ایران را از بین ببرد اما قدرت نرم شیعه یعنی عاشورا,رهبری و مردم انان را ناکام گذاشت و فتنه در نطفه خفه شد.

بر چسب ها: ,
تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب