پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

7:24:05 - چهارشنبه 3 دی 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
۹ دیماه روز اوج بصیرت و فهم و درک درست سیاسی مردم ایران است
نماینده بافت، رابر و ارزوئیه ۹ دی ماه را برگ زرینی بر تاریخ انقلاب اسلامی دانست و گفت : اهمیت آن همانند پیروزی انقلاب و تسخیر لانه جاسوسی است .۹ دیماه روز اوج بصیرت و فهم و درک درست سیاسی مردم ایران و روز مرگ فتنه و فتنه گران است .

علیرضا منظری توکلی نماینده بافت، رابر و ارزوئیه در گفتگو با « صبح رابر» ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن ماه ربیع الاول ماه شادی اهل بیت (ع) در خصوص ریشه عوامل شکل گیری حماسه ۹ دیماه اظهار داشت : آمریکا و هم پیمانان آن تحمل هیچ کشور مستبدی در دنیا را ندارند و هم کشوری که بخواهد با استقلال زندگی کند تحت فشار جدی آنها قرار می گیرد .

وی با بیان اینکه همه کشور هایی که به دنبال استقلال بودند با انقلاب های رنگی نظام آنها دچار مشکل شد و تغییر پیدا کرد افزود : بدنبال نقشه های متعددی که استعمار و استکبار برای نظام جمهوری اسلامی ایران داشتند اعم ازحمله نظامی توسط صدام و عملیات نظامی آمریکا درطبس و محاصره اقتصادی و سیاسی و هجمه ی فرهنگی یکی از کار هایی که برای براندازی نظام چمهوری اسلامی تدارک دیده بودند فتنه ۸۸ بود.

منظری توکلی گفت : به نظر می رسید عوامل و سران فتنه به وسیله جاسوسانی که اطراف آنها از طرف سریس های اطلاعاتی آمریکا ، انگلیس و اسرائیل چیده شده بود هدایت و کنترل می شودند ، اطلاعاتی که به این ها می رسید اطلاعاتی کاملا سانسور شده و بر اساس نقشه شوم سرویس های اطلاعاتی بیگانه بود و لذا دو نفر کاندیدای ریاست جمهوری تحت همین اطلاعات دروغ به خیال خودشان پیروز انتخابات هستند و وقتی که کاندیدای برنده اعلام شد روند انتخابات را زیر سؤال بردند .

وی در ادامه اضافه کرد : پروژه تقلب در انتخابات که از ماهها قبل از انتخابات به وسیله رسانه های استکباری کلیک خورده بود مدعی شده اند که در انتخابات تقلب شده اند و مردم را به خیابان ها دعوت کردند و رسانه های غربی و آمریکایی در تشویق مردم برای حضور در خیابان ها و ایجاد نا امنی در کشور نقش اصلی را به عهده داشتند .

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اذعان داشت : سران فتنه با سخنرانی ها و پیام های خودشان از طریق همین رسانه ها به آشوب های خیابانی دامن می زدند و پروژه آمریکایی انقلاب مخملی سبز را پیش می بردند و کار را به جایی رساندند که متاسفانه علاوه بر تعرض به جان و مال مردم ، بیت المال و مساجد را به آتش کشیدند و در روز قدس و قیحانه شعار نه غزه نه لبنان را سر دادند و سر انجام به عزاداران حسینی یورش بردند و عکس حضرت امام را به آتش کشیدند.

منظری توکلی تأکید کرد : این حرمت شکنی ها باعث شد که در روز ۹ دی ماه مردم به خیابان ها ریختند و تظاهرات رژیمی در تهران و مراکز استان ها تشکیل شد و در شهرستان ها و بخش ها مردم با حضور پر تعداد و بی نظیر خود اوج بصیرت خویش را به نمایش گذاشتند .

وی تصریح کرد : این امر باعث شد که آمریکا و هم پیمانان داخلی اش در مقابل مردم بصیر ایران در ۹ دی ماه شکست خوردند و عقب نشینی کردند

نماینده بافت، رابر و ارزوئیه ۹ دی ماه را برگ زرینی بر تاریخ انقلاب اسلامی دانست و گفت : اهمیت آن همانند پیروزی انقلاب و تسخیر لانه جاسوسی است .۹ دیماه روز اوج بصیرت و فهم و درک درست سیاسی مردم ایران  و روز مرگ فتنه و فتنه گران است .

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب