پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

5:01:48 - یکشنبه 7 دی 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
حضور عوامل شیار ۱۴۳ در کرمان
عوامل فیلم شیار ۱۴۳ صبح امروز وارد کرمان می شوند .

به گزارش ” صبح رابر”به نقل از  کرمان هنر ، نرگس آبیار کارگردان، گلاره عباسی بازیگر نقش فردوس، محمدحسین قاسمی و ابوذر پورمحمدی تهیه کنندگان این فیلم، سید روح الله نور موسوی مدیر موسسه هنر ماندگار (موسسه سازنده فیلم) یکشنبه و دوشنبه هفته جاری در کرمان خواهند بود.

به برنامه های در نظر گرفته شده برای این گروه به صورت زیر اعلام شده است:

عوامل فیلم شیار ۱۴۳ صبح امروز وارد کرمان می شوند و ساعت ۱۷ یکشنبه در سینما آسیا در جمع مردم این فیلم را تماشا می کنند.

همچنین یکشنبه شب ساعت ۲۱ این عوامل در برنامه تلویزیونی شب های کرمان که از سیمای مرکز کرمان پخش می شود، شرکت می کنند و به بیان توضیحاتی در رابطه با این فیلم می پردازند.

عوامل فیلم راهی رفسنجان می شوند و از ساعت ۹ تا ۱۱ در سینما گلستان امین این شهر در جمع خانواده های شهدا این فیلم را تماشا می کنند.

عصر دوشنبه عوامل فیلم شیار ۱۴۳ با حضور در شهرستان بردسیر در دانشگاه آزاد این شهر از ساعت ۱۵ تا ۱۸ در جمع عموم مردم به تماشای این فیلم می نشینند که این برنامه در بردسیر با حضور پیمان نصیری دونده کرمانی دارنده مدال طلای پارالمپیک، محمود محمودی نیا مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان و علی علیزاده بازیکن کرمانی سال های دور استقلال بطور ویژه برگزار خواهد شد.

فیلم شیار ۱۴۳ در شهر سرچشمه و میمند شهرستان شهربابک تصویر برداری شده و دارای جوایز بسیاری از جشنواره بین المللی فیلم فجر و فیلم مقاومت و سایر جشن ها و جشنواره هاست.

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب