پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

19:40:41 - دوشنبه 8 دی 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مسابقه آنلاین کتابخوانی از کتاب «بصیرت و استقامت» در کرمان
به مناسبت گرامیداشت حماسه ماندگار ۹دی ،مسابقه آنلاین کتابخوانی ازکتاب «بصیرت و استقامت: بیانات مقام معظم رهبری درباره بصیرت و استقامت با ضمیمه فتنه» برگزار می شود.

به گزارش ” صبح رابر” به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان کرمان، مسابقه آنلاین کتابخوانی بصیرت واستقامت با مشارکت اداره کتابخانه های عمومی شهرستان رابر از تاریخ ۹ دی به مدت یک ماه از طریق شبکه کتابخوانان حرفه ای برگزار lمی شود.
برگزاری نمایشگاه عکس عاشورایی«اشک خون»، اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی، برگزاری مسابقات فرهنگی با رویکرد تبیین حماسه مردم در نهم دی ماه، برگزاری جلسات نقد کتاب درسطح کتابخانه های عمومی و برگزاری شب شعر بصیرت در سطح کانون های ادبی تحت پوشش از دیگر برنامه های این اداره کل در سالروز حماسه ۹ دی اعلام شده است.

 

اهداء هزار جلد کتاب به کتابخانه های عمومی شهرستان

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بم، از اهدای هزار جلد کتاب توسط دکتر عباس عطاری کرمانی به کتابخانه های عمومی شهرستان بم خبر داد.
عباس محمدآبادی با افزودن اینکه اهدای کتاب به عنوان یکی از مهمترین طرح های عملی در خصوص افزایش سرانه مطالعه است؛ گفت: عباس عطاری کرمانی از نویسندگان بزرگ کشور است که تاکنون ۸۶ تالیف از خود برجای گذاشته است.
رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بم گفت: از آغاز سال ۹۳ تا کنون بیش ازدو هزار نسخه دیگر در زمینه های مختلف از طرف مردم فرهنگ دوست به  کتابخانه های عمومی شهرستان بم اهداء شده است.
محمدآبادی اهداء کتاب را به عنوان یکی از مهمترین طرح های عملی در خصوص افزایش سرانه کتاب دانست و تصریح کرد: یکی از برنامه کتابخانه های عمومی این است که با ترویج فرهنگ اهدای کتاب، شهروندان را به سمت مشارکت در غنی سازی منابع کتابخانه ها سوق دهد.
وی این طرح را به نوعی نذر علم و توزیع دانش در بین همه شهروندان علاقمند بیان کرد و خواستار مشارکت همه شهروندان و مسئولان نیز در اهدای کتاب شد.
گفتنی است، شهرستان بم  دارای ۷ باب کتابخانه عمومی و ۱۱۰هزار نسخه کتاب است.

 

پایان پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب