پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

5:25:22 - سه شنبه 16 دی 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
شرکت همه فیلم سازان در جشنواره عمار
کارگردان و تهیه کننده مستند “در علی” گفت : جشنواره های دیگر برای فیلم سازان شهرستانی ارزش زیادی قائل نمی شوند ولی در جشنواره عمار همه فیلم سازان در تمامی سطح ها می توانند شرکت کنند.

به گزارش “ صبح رابر” ، امیرحمزه مشایخی  کارگردان و تهیه کننده  مستند  “دُر علی”  متولد سال ۶۹   و اهل شهرستان جیرفت واقع در استان کرمان می باشد که حضور ایشان در جشنواره مردمی عمار بهانه ای شد تا با این هنرمند مصاحبه ای داشته باشیم . وی در گفتگو اختصاصی با خبرنگار “کرمان۱۴۰۰” گفت : برای نخستین بار اثری را برای جشنواره ارائه داده است.

کارگردان مستند ” دُر علی ” هدف خود را از تولید این مستند این گونه معرفی کرد :    تصویری که از جنوب کرمان در جامعه وجود دارد یک چهره سیاه است من در این مستند تلاش کردم  این تصویر سیاه از مردم جنوب کرمان تغییر دهم.

وی ادامه داد: داستان این مستند حول محور  زندگی یک پیرمرد که تلاش زیادی در زندگی انجام میدهد می چرخد.

مشایخی دلیل شرکت در جشنواره عمار را برای ما بازگو کرد: من با شناخت کامل برای این جشنواره اثری ارائه دادم ، چون که متوجه شدم این جشنواره با تفکر و عقیده من بسیار نزدیک است  و این جشنواره را از خودم می داسنتم.

وی در ادامه گفت: این جشنواره واقعا مردمی است چرا که  در جشنواره های دیگر برای فیلم سازان شهرستانی ارزش زیادی قائل نمی شوند ولی در این جشنواره همه فیلم سازان در تمامی سطح ها می توانند شرکت کنند.

کارگردان این مستند سطح جشنواره را بسیار خوب دانست و اظهار داشت :  من نسبت به شناختی که از جشنواره عمار دارم به طور قطع می توانم بگویم امسال بهتر از سال پیش بوده است.

مشایخی در پایان گفت : امیدوارم مستند ساخته شده توسط من در شهرستان های مختلف به ویژه در کرمان اکران شود.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب