پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

8:18:27 - سه شنبه 16 دی 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
وحدت، بزرگ ترین مانع برنامه های اختلاف انگیز و چپاول گرانه استکبار
فرمانده ناحیه رابر گفت : هفته وحدت ، فرصت استثنایی برای روشنگری و آگاه ساختن پیروان مذاهب اسلامی درباره وحدت و اهمیت آن و نقش این اصل مهم اسلامی در خنثی کردن توطئه های دشمنان اسلام است.

به گزارش ” صبح رابر” سرگرد پاسدار امین مهدی پور فرمانده ناحیه رابر در جمع خبرنگاران درباره هفته وحدت ضمن عرض تبریک به مناسبت ایام ولادت حضرت ختمی مرتبت محمد بن عبدالله (ص) و ولادت رئیس مذهب شیعه امام جعفر صادق (ع) و هفته پر خیر و برکت وحدت ابتدا به ساحت مقدس قطب عالم امکان دلبر دلدادگان امام زمان (عج) ، رهبر فرزانه انقلاب و به تمامی شیفتگان و دلسوختگان اهلبیت عصمت و طهارت اظهار داشت : هفته وحدت که بر اساس نگاه دقیق و عمیق دینی و با درک اهمیت وحدت در بین مسلمانان شکل گرفته ، بزرگ ترین مانع بر سر راه برنامه های اختلاف انگیز و چپاول گرانه استکبار است.

وی افزود : هفته وحدت ، فرصت استثنایی برای روشنگری و آگاه ساختن پیروان مذاهب اسلامی درباره وحدت و اهمیت آن و نقش این اصل مهم اسلامی در خنثی کردن توطئه های دشمنان اسلام است.

مهدی پور تصریح کرد : دشمنان اسلام به خوبی واقفند چنانچه وحدت اسلامی در جهان اسلام شکل بگیرد ، دیگر جایی برای چپاول و غارت سرمایه های مسلمانان باقی نمی ماند و جهان اسلام برای تبدیل شدن به قدرتی یکپارچه ، به اندازه کافی از توانمندی های درونی برخوردار است .

انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب