پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

7:51:30 - چهارشنبه 17 دی 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
علت تجمع مهندسان عضو سازمان نظام مهندسی استان کرمان در مقابل این سازمان
عصر دیروز عده ای از مهندسان عضو سازمان نظام مهندسی استان کرمان در مقابل این سازمان تجمع کردند .

به گزارش” صبح رابر“به نقل از  “بوتیا ” عصر دیروز عده ای از مهندسان عضو سازمان نظام مهندسی استان کرمان در مقابل این سازمان تجمع کردند .

افلاطون حمزه ای بازرس سازمان نظام مهندسی ساختمان که خود در این تجمع حضور داشت به خبرنگار بوتیا در رابطه با علت این تجمع گفت : سازمان نظام مهندسی دارای هیئت مدیره ای است که عده ای پیش از این عضو این هیئت مدیره بوده اند.

وی ادامه داد : در سال جاری ۵ عضو جدید به هیئت مدیره اضافه شدند که با آمدن اعضای جدید و با توجه به اینکه عده ای از مهندسان عضو سازمان تخلفات زیادی مرتکب می شدند سازمان تصمیم گرفت که این ۵ نفر جدید در انتخابات هیئت رئیسه سازمان شرکت کنند به همین دلیل یکی از ۶ عضو قبلی به جمع این ۵ نفر اضافه شد و یک گروه ۶ نفره برای انتخابات هیئت رئیسه سازمان تشکیل دادند .

حمزه ای عنوان کرد : بعضی از افراد که احتمال تغییر در این سازمان را می دیدند از تاریخ ۲۴ آذر ۹۳ که همزمان با تمام شدن دوره هیئت رئیسه قبلی بود جلسات هیئت مدیره را تشکیل ندادند.

بازرس سازمان نظام مهندسی ساختمان افزود : دلیل این امر این است که اگر اعضای شرکت کننده در جلسه هیئت مدیره به ۸ نفر برسد انتخابات برگزار می شود و آن ها چون نمی خواهند در سازمان تغیراتی ایجاد شود از تاریخ مذکور به بعد در جلسات هیئت مدیره شرکت نکرده اند ، بر همین اساس هر نامه ای که توسط رئیس قبلی امضا می شود وجهه قانونی ندارد و متاسفانه هیچ اقدامی در این زمینه صورت نگرفته است.

وی بیان کرد : با گذشت بیش از یک ماه ، مهندسان عضو سازمان برای اعتراض به این قضیه در مقابل سازمان تجمع کردند و از هیئت رئیسه قبلی خواستند که هر چه سریعتر جلسات را تشکیل دهند،آن ها به دنبال این هستند که بدانند چه هدفی پشت این قضیه است .

حمزه ای تاکید کرد : طی نامه نگاری های صورت گرفته با مدیر کل مسکن و شهر سازی مبنی بر اینکه می بایست انتخابات هیئت رئیسه در تاریخ ۲۴ آذر ۹۳ برگزار برگزار شود متاسفانه تا کنون هیچ فعالیتی صورت نگرفته است .

پایگاه اطلاع رسانی بوتیا در راستای رسالت خبرنگاری خود تنها سخنان آقای افلاطون حمزه ای را منتشر می کند و آماده شنیدن پاسخ دیگر افراد می باشد .

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب