پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

7:29:41 - جمعه 19 دی 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
ترس آمریکا از حمله ایران به نظامیان آمریکایی
واشنگتن پست مدعی شده است در صورت شکست مذاکرات هسته ای،«حمله سایبری واشنگتن به تاسیسات هستهای ایران» و «هدف قرار دادن نظامیان آمریکایی حاضر در خاورمیانه توسط تهران» گزینه های مورد توجه دو طرف خواهد بود.

به گزارش“صبح رابر” به نقل از  شبکه اطلاع رسانی راه دانا، واشنگتن پست طی گزارشی نوشتهاست که باوجود تلاش ایران و آمریکا برای به نتیجه رسیدن در مذاکرات هسته ای ، هر دو طرف سلاحی مخفی نیز برای مدیریت شکست احتمالی در مذاکرات در اختیار دارند.

حمله سایبری آمریکا به تاسیسات هسته ای ایران و حمله ایران به ۲۱۹۰ سرباز امریکایی مستقر در عراق، فشار سیاسی بر هر دو رئیس جمهور کاملا مشهود است.

در حالی که روحانی در آخرین سخنارنی خود تلاش کرد(اقصاد نباید تحت تاثیر عوامل ایدئولوژیکی باشد)فضایی برای دستیابی به توافق ایجاد کند؛ رهبر ایران چهارشنبه هشدار داد که آمریکا قابل اعتماد نیست.

از طرف دیگر  جمهوری‌خواهان در کنگره تلاش دارند تحریم های بیشتری علیه ایران تصویب کنند.

واشنگتن پست همچنین مدعی شده است در صورت شکست مذاکرات هسته ای، «حمله سایبری واشنگتن به تاسیسات هستهای ایران» و «هدف قرار دادن نظامیان آمریکایی حاضر در خاورمیانه توسط تهران» گزینه های مورد توجه دو طرف خواهد بود.

چندین بار شاهد بودیم که بعد از فاصله گرفتن ایران از مذاکرات حملات سایبری امریکا علیه ایران افزایش یافته است که از آن جمله می توان به استاکس نت اشاره کرد که همزمان با ریاست جمهوری احمدی نژاد در ۲۲ ژوئن ۲۰۰۹ رخ داد.

درصورت شکست مذاکرات حمله سایبری امریکا به ایران گسترده تر از قبل خواهد بود

تهدید ایران علیه آمریکا به صورت ماتریسی در منطقه خاورمیانه گسترده است و شامل حزب الله لبنان، سوریه، حوثی های یمن و از همه مهمتر عراق می باشد.

وقتی فرمانده سپاه قدس در عراق می گوید ما حضور مجدد آمریکا در عراق را می پذیریم؛ اما تحت شرایطی خاص یک هشدار واضح به آمریکاست که درصورت شکستمذاکرات نیروهای آمریکا هدف قرار خواهند گرفت.

هم آمریکا  و هم ایران هر دو ضربه پذیر هستند و این نشان از تقارن مذاکرات هسته ای است.

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب