پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

15:12:01 - جمعه 19 دی 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
جشن بزرگ میلاد نبی مکرم اسلام(ص) و امام جعفر صادق (ع) در رابر+ تصاویر
در فرخنده میلاد بهترین و الاترین مخلوق خداوندرسول رحمت و هدایت حضرت محمد (ص) و ولادت صادق آل محمد (ص) با حضور عاشقان و ارادت مندان خاندان رسالت و امامت شب گذشته جشن بزرگ میلاد نبی مکرم اسلام و حضرت جعفر صادق (ع) در حسینه جامع رابر برگزار شد .

به گزارش ” صبح رابر “در فرخنده میلاد بهترین و الاترین مخلوق خداوندرسول رحمت و هدایت حضرت محمد (ص) و ولادت صادق آل محمد (ص)حضور عاشقان و ارادت مندان خاندان رسالت و امامت  شب گذشته در جشن بزرگ میلاد نبی مکرم اسلام و حضرت جعفر صادق (ع) حسینه جامع رابر سهم کوچکی  از شاد مانی این روزها را در عید میلاد به نشانه های یک دلی ومحبت که به دل ها زده و از آن صفات بی منتها به قدر وسع پیمانه های وجودشان را از آن دریای سبز صداقت و اخلاق نیکو  پر کنند  .

در این مراسم منظری توکلی نماینده مردم شهرستان های بافت و رابر و ارزوئیه ضمن گرامیداشت میلاد نبی مکرم اسلام (ص) و حضرت جعفر صادق (ع) و هفته وحدت به سجایای اخلاقی و فضایل الهی و انسانی نبی مکرم اسلام (ص) پرداخت و اظهار داشت : زندگی ائمه معصومین برای همه ما درس بزرگی است و یقینا خو گرفتن با آداب پیامبر(ص) و آراستگی به اخلاق و سنن ظاهری و باطنی آن حضرت سعادت دنیا و آخرت را به همراه دارد و با الگوگیری است که باید در بزرگداشت میلاد نبی مکرم اسلام مورد توجه همگان قرار گیرد.

وی  در ادامه به اهمیت وحدت در اسلام که خود عامل مهم از بین بردن تفرقه است اشاره کرد و افزود :جامعه کنونی نیز همواره‌ در راستای‌ وحدت‌ امت‌ اسلامی‌ حرکت‌ و تلاش‌ کرده‌ و منادی‌ وحدت‌ بوده‌اند و در گفتار و کردار و سیره‌ عملی‌ خود، با محور قرار دادن‌ قرآن‌ و سیره‌ رسول‌ اکرم‌(ص) در زمینه تعلیم‌ معارف‌ دین‌ و حفظ‌ دین‌ و مبارزه‌ با تحریف‌ و بدعت‌ و انحرافات‌ فکری‌ و عملی‌ حرکت‌ کرده‌اند.

منظری توکلی  تصریح کرد: تاریخ‌ اسلام‌ شاهد است‌ که‌ پیامبر اکرم‌(ص) چگونه‌ با ایجاد وحدت‌ و جلوگیری‌ از افتراق‌، صفوف‌ مسلمانان‌ رابه‌ بنیان‌ مرصوص‌ تبدیل‌ کرد، و چگونه‌ از ثمرات‌ شیرین‌ وحدت‌، به‌ نفع‌ اسلام‌ و تحکیم‌ مبانی‌ سیاسی‌ و اجتماعی‌ و دفاعی‌ امت‌ اسلام‌ بهره‌ گرفت.

وی همچنین پیشتاز بودن مردم شهرستان رابر را در همه عرصه ها مثال زدنی عنوان کرد وسردارحاج قاسم سلیمانی را مایه فخروافتخار هررابری دانست.

حجت الاسلام مرتضی جعفری امام جمعه رابرنیز  باتبریک وتهنیت این ایام فرخنده اظهار داشت : مهربانی، عطوفت و محبت از جمله بارزترین خصوصیات نبی مکرم اسلام (ص) است.

وی گفت : پیامبر مکرم اسلام (ص) راه اعتدال و مهربانی را در پیش گرفته و مسلمانان را به راه راست رهنمود می کرد و جهالتی را که در ان زمان بر رفتار و کردار مردم حاکم شده بود از بین برد.

جعفری اظهار داشت : پیامبر مکرم اسلام (ص) نوری از رحمت و بخشایندگی را بر دل تمامی مسلمانان تاباند و دلهای مرده و فرسوده مردمی را که در تاریکیهاغرق شده بودند دوباره زنده کرد به سان بارانی که زمین خشک و مرده ای را دوباره زنده کند.

وی در پایان برگزاری چنین مراسماتی از سوی مسئولین ومردم را بسیارمهم عنوان کرد وافزود : دینی را که پیامبر مکرم اسلام برای ما به ارمغان آورده است دین مهربانی، رحمت و بخشش است و بر هر فرد مسلمانی واجب است که با هم نوعان به ویژه برادران و خواهران خود رفتاری با عطوفت و مهربانی داشته باشد.

از جمله برنامه های این جشن باشکوه و معنوی قرائت شعر و  سرود ، مولودی، سخنرانی و  در آخر ، ضمن تجلیل از برگزار کنندگان این مراسم  به  قید قرعه  جوایزی اهدا شد .

IMG_5920 IMG_5921 IMG_5922 IMG_5924 IMG_5925 IMG_5931 IMG_5936 IMG_5939 IMG_5940 IMG_5942 IMG_5944 IMG_5947 IMG_5951 IMG_5956 جشن وحدت

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب