پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

11:37:18 - شنبه 20 دی 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
نباید فتنه ۸۸ را به عنوان یک تجربه تلخ فراموش کنیم/در ایران فقط دو جریان خودی و غیر خودی وجود دارد
دبیر اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت : بصیرت و ولایت مداری ملت ایران عامل ماندگاری مناسبت های مهم است ؛ در ایران فقط دو جریان خودی و غیر خودی وجود دارد.

به گزارش ” صبح رابر” محمد حسن آصفری دبیر اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ” پایگاه اطلاع رسانی بوتیا ” در رابطه با تلاش عده ای از افراد برای فراموشی مناسبتهای مهم و تاریخی ملت ایران اظهار داشت : حماسه ۹ دی یک نه بزرگ در برابرزیاده خواهی کسانی بود که می خواستند فراقانونی عمل کنند ودر راستای منافع و اهداف شخصی خود با سوء استفاده از احساسات مردم به جایگاه ها و مقام هایی برسند و برای انقلاب چالش ایجاد کنند.

وی با اشاره با اینکه حماسه ۹ دی سبب شد فتنه فتنه انگیزان نقش بر آب شود تصریح کرد : از آن جا که آن ها از هر فرصتی برای چالش در نظام استفاده کنند لذا تلاش می کنند فتنه سال ۸۸ به فراموشی سپرده شود و با فتنه انگیزی جدید به اهدافی که در سال ۸۸ دست پیدا نکردند برسند .

آصفری چالش و آسیب رساندن به نظام جمهوری اسلامی را از اهداف دشمنان نظام جمهوری اسلامی برشمرد و افزود : افرادی که می خواهند مناسبت های مهم ما به فراموشی سپرده شود کسانی هستند که هدف آن ها بازگشت غربی ها و آمریکایی ها به کشور و از بین بردن انقلاب اسلامی ایران است که می توان از آن ها به عنوان جبهه غیر خودی نام برد .

دبیر اول کمیسیون امنیت ملی مجلس خاطر نشان کرد : تا زمانی که ملت بزرگ ایران بصیرت ، آگاهی و ولایت مداری خود را حفظ کنند و در خط ولایت گام بردارند مطمئنا فتنه انگیزان به نتیجه نخواهند رسید وباعث می شود حماسه ۹ دی در تاریخ انقلاب اسلامی همیشه باقی بماند .

وی عنوان کرد : از آنجا که دین اسلام به این مسئله تاکید داشته است که مومن از یک سوراخ دو بار گزیده نمی شود ما نباید فتنه ۸۸ را به عنوان یک تجربه تلخ فراموش کنیم بلکه باید بصیرت و آگاهی مردم را روز به روز افزایش دهیم .

آصفری حاشیه های راهپیمایی ۹ دی در شهر های مختلف ایران را از اهداف تفرقه‌انگیز و بدخواهانه تنظیم‌کنندگان پشت پرده این برنامه دانست و بیان کرد : تقسیم کردن کشور به دو قطب باعث ضربه زدن به کشور خواهد شد ، در ایران فقط دو جریان خودی و جریان غیر خودی وجود دارد.

دبیر اول کمیسیون امنیت ملی مجلس تصریح کرد : کسانی که در خط امام (ره)، انقلاب و اسلام حرکت می کنند و هدف آن ها خدمت به مردم و پیشرفت روز افزون کشور است و بر توطئه های دشمن به صراحت تاکید دارند ، خواه اصولگرا باشند یا اصلاح طلب در جبهه خودی هستند .

وی بازگشت بیگانگان به کشور را از اهداف جبهه غیر خودی برشمرد و عنوان کرد : کسانی که به دنبال مقام و رسیدن به قدرت هستند و قصد سوء استفاده از فرصتها موجود در کشور را دارند ، می خواهند ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی به فراموشی سپرده شود و ضد ارزش ها جایگزین آن شود لذا این افراد از هر حزبی که باشند در جبهه غیر خودی فعالیت می کند.

آصفری خاطر نشان کرد : جریان اصولگرا و اصلاح طلب باید ماهیت و برنامه خود را نسبت به جریان های برانداز روشن کند و هر کدام از این دو گروه اگر در مسیر این جریان ها حرکت کنند باید با آن ها برخورد شود چرا که دیگر در خط انقلاب نخواهند بود .

انتهای پیام/

بر چسب ها: , ,
تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب