پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

11:19:43 - یکشنبه 21 دی 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مثل پرونده ۳ هزار میلیاردی با پرونده مهدی هاشمی در چاچوب قانون برخورد شود
مسئول سازمان بسیج دانشجویی کرمان گفت : قوه قضائیه در معرض آزمون بسیار بزرگی قرار گرفته بالاخره در این خصوص باید با مهدی هاشمی مطابق با خیلی از مفسدین برخورد شده ، مثل پرونده ۳ هزار میلیاردی که جای تشکر دارد قوه قضائیه با سرعت به این پرونده رسیدگی کردند و پرونده مهدی هاشمی مثل امثال همین پرونده ۳ هزار میلیاردی و امثال آن برخورد شود .

ناصر بهروز  مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان کرمان  در گفتگو با  ” صبح رابر” در رابطه با پرونده  مهدی هاشمی  اظهار داشت  : مهدی هاشمی نقش آن در خیلی از جریانات هم در جریان فتنه  خیلی از موضوعات  روشن است .و هم اینکه  مهدی هاشمی بعد از جریان فتنه در انگلیس چکار می کرد و برای چه به آنجا  رفته بود .

وی با طرح این سوال گفت  : یکی از شبهاتی که الان در مورد مهدی هاشمی وجود دارد اینکه سفر انگلستان او برای چکاری بود ؟ با وجود اتهاماتی که در  پرونده اش داشت و احضاریه که به او دادند چرا حضور پیدا نکرد و در این مدت در انگستان مشغول چکاری بود .

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان کرمان یک مورد دیگر پرونده مهدی هاشمی نقش دلالی که در خیلی از پرونده های مفاسد اقتصادی داشت مطرح کرد  : یکی از کلاهبرداری و دلالی های که مهدی هاشمی دست داشت پرونده کرسنت  بود  .

 وی ادامه داد : در بحث جریان انتخابات یکی از کسانی که در بخش شبکه سازی ملی قبل از انتخابات، فتنه و آشوب کار می کرد مهدی هاشمی بود و اسناد آن هم موجود است .

بهروز با اشاره به اتهامات مهدی هاشمی  گفت :  اتهامات زیادی در این موضوعات  دارد از جمله پرونده های مالی در شرکت های نفت،استفاده از رانت دولتی برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری،پول شویی،اخلال در نظام اقتصادی کشور،اختلاس توام با جعل اسناد،تبانی در انجام معاملات دولتی،تصرف غیر قانونی از طریق استفاده غیر مجاز از اموال دولتی …که زحمتی  برایشان نداشته ولی سود داشت .

وی گفت : مهدی هاشمی هم از لحاظ اینکه  پسر آقای هاشمی بوده از این موضوعات سوء استفاده کرده و هم از نیرو و قدرتی که داشته یک مسئولیتی برایش وجود دارد  .ولی به این شکل نیست و باید مطابق با قانون با آن برخورد شود.

مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان ادامه داد:  باید با مهدی هاشمی  مثل یک شخص عادی در دادگاه و به هیچ عنوان  از القاب و مسئولیت هایی که پدرش داشته نباید هیچ استفاده ای کند ویک  آسوده خاطری داشته باشد که به این جهت با آن برخورد نشود.

وی عنوان داشت : مطابق با قانون و مقررات و عدالت قوه قضائیه دارد باید با مهدی هاشمی برخورد شود .و این یک مخاطره ایست که مردم از خانواده هاشمی دارد احساس نکند یک مسئولیتی در این موضوع در نظر گرفته شده است .

بهروز در رابطه با عدالت قضایی در نظام اسلامی چه گونه می بایست با چنین آقازاده های فاسدی برخورد کند عنوان کرد  :قوه قضائیه در معرض آزمون بسیار بزرگی قرار گرفته بالاخره در این خصوص باید با مهدی هاشمی مطابق با خیلی از مفسدین برخورد شده ، مثل  پرونده ۳ هزار میلیاردی  که جای تشکر دارد قوه قضائیه با سرعت به  این پرونده رسیدگی کردند و پرونده مهدی هاشمی مثل امثال همین پرونده ۳ هزار میلیاردی و امثال آن  برخورد شود .

وی با اشاره به  اینکه به هر حال  قوه  قضائیه شاید تحت فشار خیلی از مسائل سیاسی قرار گرفته باشد  گفت : نباید فشارها  روی  رای که می خواهند صادر کنند تأثیری داشته باشد باید عین عدالت در این پروند اجرا شود .

مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان اضافه کرد : مطالبه ای بیشتر نخبگان جامعه و اقشار جامعه از قوه قضائیه دارند  این  انتظار برای مردم طولانی شده پرونده مهدی هاشمی بعد از فتنه ۸۸ باید مورد بررسی قرار می گرفت و خیلی هم دور شده است .

بهروز تصریح کرد :مردم انتظار دارند نتیجه خوب و شیرینی در خصوص این پرونده اجرا شود نه به آن اجحاف شود و نه هیچ گذشتی داشته باشد مطابق با قانون و مقررات با آن برخورد شود .

و ی در پایان تأکید کرد : فقط در چاچوب قانون با آن برخورد شود.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب