پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

13:33:28 - جمعه 26 دی 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
ما مردم و مسلمانان جهان افتخار این را داریم که مسلمان و در رکاب پیغمبر هستیم
حجت الاسلام علیدادی سلیمانی عنوان داشت : آنها بفهمند مردم و مسلمانان جهان در زیر پرچم نبی مکرم اسلام زندگی می کنند و افتخار این را دارند که مسلمان و در رکاب پیغمبر(ص) باشند .

به گزارش ” صبح رابر”حجت الاسلام علیدادی سلیمانی  امام جمعه هنزاء در پی اهانت دوباره نشریه شارلی ابدو فرانسه  به ساحت نبی مکرم اسلام (ص)، ضمن محکوم کردن این اهانت توهین آمیز اظهار داشت : نشریه شارلی که اقدام به انتشار کاریکاتورهای توهین آمیز علیه پیامبر رحمت و عطوفت حضرت محمد (ص) کرده که با سکوت معنا دار و حمایت آمیز مسئولین غربی همراه شده است ما خواهان چهار مسئله اساسی هستیم .

وی ادامه داد : در دنیا نزدیک به ۲ میلیارد مسلمان اعم از شیعه و سنی است که جا دارد در قبال این اهانت های طراحی شده   با وحدت و یکپارچگی در برابر این اهانت به پا خیزند و اعتراض کنند

امام جمعه هنزاء اضافه کرد : از هنرمندان جهان اسلام می خواهیم در قالب های متنوع ایجاد یک موج بین المللی در قالب شعارهایی مثل لبیک یا رسول الله ، ما عاشقان پیغمبر (ص) هستیم ، ما پیغمبر را دوست داریم از این طریق در رسانه ها و در فضای مجازی نسبت به این توهینی که صورت گرفته است اعتراض خودشان را نشان دهند .

وی همچنین افزود : ما خواهان هستیم ادیان آسمانی دیگر هم در برابر اهانت های صورت گرفته بر پیامبر اعظم (ص) بسیج شوند و اعتراض کنند و این اعتراض ها هم در دانشگاه ها و حوزه ها و هم در بیشتر نهادهای فرهنگی و مردم اعتراضات صورت گیرد .

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی عنوان داشت : آنها بفهمند مردم و مسلمانان جهان در زیر پرچم نبی مکرم اسلام زندگی می کنند و افتخار این را دارند که مسلمان و در رکاب پیغمبر(ص) باشند .

حجت الاسلام جعفری امام جمعه شهرستان رابر نیز  ضمن محکوم کردن این اقدام توهین آمیز گفت : همه مسلمان را  به وحدت و انسجام بیشتر دعوت می کنیم .

وی با بیان درخواست از مجامع بین المللی گفت : حریم مقدسات دینی را رعایت کنند واز اهانت مقدسات دینی پرهیز کنند و کسانی که دست به این کارها و هتاکی ها می زنند طبق قانون با آنها برخورد شود

وی تأکید کرد : کسانی که اهانت به مقدسات دینی می کنند به سزای اعمالشان برسند

 

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب