پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

8:59:35 - شنبه 27 دی 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
بیانیه ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان رابر در محکومیت اهانت به حضرت محمد (ص)
در پی اهانت روزنامه فرانسوی شارلی ابدو به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابر ضمن محکوم کردن این اقدام، بیانیه ای را صادر نمود.

به گزارش ” صبح رابر “در پی اهانت روزنامه فرانسوی شارلی ابدو به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابر ضمن محکوم کردن این اقدام، بیانیه ای را صادر نمود.

بیانیه

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

متن این بیانیه به شرح ذیل است: در پی اهانت نشریه فرانسوی شالی ابدو باید بگوییم – بی حرمتی به ساحت مقدس هر دینی امری خلاف اخلاق است به ویژه دین مبین اسلام که خاتمه دهنده و تکمیل کننده باقی ادیان الهی است این اولین بار نیست که نشریات غرب اقدام توهین به پیامبر اسلام (ص) می کنند این اقدام فرانسوی نشان می دهد که غربی ها در تمامی عرصه ها چه مذاکرات چه تحریم ها به نتیجه نرسیده اند و شکست خورده اند که این گونه اعمال نشان دهنده عجز و شکست آنهاست . محکوم کردن این اقدام شنیع نشریه فرانسوی وظیفه ای است که بر عهده تمام مسلمانان  است ، اسلام دین محبت و عقلانیت است و با هر گونه خشونت نا سازگار است . غرب با این کار خود می خواهد بر شکست های خودی سر پوش بگذارد توهین به ساحت پیامبر اعظم (ص) به دلیل هراسی است که غرب از پیشروی اسلام در اروپا دارد . از این رو این عمل اوج سقوط اخلاق و خباثت غرب را نشان می دهد .امروز با محکوم کردن این عمل مزبوهانه اعلام می داریم که تکلیف شرعی و وظیفه همگانی مسلمین و دیگر ادیان است که ضمن محکوم کردن این اعمال نا پسند و مزبوهانه صهیونیسم جهانی در راه تبیین روشنگری دینی گام برداشته تا دشمنان دیگر دست به چنین عمل نا شایست نزنند .

انتهای پیام /

بر چسب ها:
تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب