پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

4:57:00 - پنجشنبه 2 بهمن 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
راهپیمائی اعتراض آمیز مردم سراسر استان کرمان در محکومیت اهانت به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام(ص)
این راهپیمائی روز جمعه سوم بهمن ماه برگزار و مردم انقلابی کرمان خشم و انزجار خود را از حرکت وقیحانه سردمداران نظام های استکبار بالاخص نشریه فرانسوی اعلام خواهند کرد.

به گزارش ” صبح رابر” به نقل از ” بوتیا “، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان در گفتگو با جمعی از خبرنگاران از راهپیمائی اعتراض آمیز مردم متدین و ولایتمدار سراسر استان در محکومیت هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) خبرداد و گفت: این  راهپیمائی روز جمعه سوم بهمن ماه برگزار و مردم انقلابی کرمان خشم و انزجار خود را از حرکت وقیحانه سردمداران نظام های استکبار بالاخص نشریه فرانسوی اعلام خواهند کرد.

مهدی صدفی ضمن محکوم کردن این حرکت مذبوحانه دشمنان اسلام و مسلمین اظهار داشت: بدون شک بی حرمتی به مقدسات و همچنین اماکن مقدسه بالاخص بی حرمتی به ساحت مقدس پیامبر عظیم الشان اسلام(ص) در مطبوعات غربی از جمله نشریه شازلی ابدو فرانسه و هتک حرمت به مسجد الاقصی در بیت المقدس و اماکن مذهبی در سوریه و عراق همه در یک راستا و برای رسیدن به هدفی واحد است که آن ایجاد تفرقه در بین مجامع اسلامی و مسلمانان جهان و ترویج اسلام هراسی و اسلام ستیزی در پی توسعه  و گسترش جریان اسلام خواهی در دنیا می باشد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با اشاره به ضرورت همبستگی و اتحاد مسلمین عالم گفت: امروزه دنیای اسلام بیش از گذشته نیاز به وحدت و همدلی و همراهی دارد تا بتواند در مقابل استکبار، ظلم و بی عدالتی عالم ایستادگی و مقاومت کند.

صدفی از برگزاری راهپیمائی اعتراض آمیز مردم استان کرمان در محکومیت اهانت به ساحت مقدس پیامبراکرم(ص) خبرداد و افزود: راهپیمایی در سراسر استان بعد از پایان فریضه سیاسی، عبادی نماز جمعه برگزار خواهد شد.

وی به مسیر راهپیمائی در مرکز استان اشاره کرد و ادامه داد: راهپیمایی مردم کرمان از محل مصلی بزرگ امام علی (ع) شهر کرمان به سمت میدان بسیج برگزار می شود.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب