پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

18:03:47 - پنجشنبه 2 بهمن 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
حداقل دیگر لبخند نزنید!
در بیانیه پایانی تجمع مردم و دانشجویان دانشگاه‌های مشهد آمده است: آقای وزارت خارجه حضورتان در فرانسه در زمانی که قلب مسلمانان جهان آزرده است چه توجیهی دارد؟ پیاده روی با شیطان در خیابان‌های ژنو را چگونه برای آزادگان جهان می‌خواهید معنا کنید؟

به گزارش ” صبح رابر” به نقل از خبرگزاری دانشجو، در متن بیانیه پایانی تجمع مردم و دانشجویان دانشگاه‌های مشهد آمده است: سلام و صلوات بر رسول مهربانی و رحمت، سلام بر پیامبر عشق و محبت، سلام بر موسی و عیسی برادران حضرت ختمی مرتبت، محمد مصطفی صلی الله علیه و آله.

اسلام دین رحمت و مهربانی است، به هیچ دین و مذهب و انسانی ظلم نمی‌کند و ظلم نمی‌پذیرد. نه تنها به مقدسات دیگر ادیان الهی توهین را روا نمی‌دارد که پیامبران الهی را واجب التکریم و عظیم الشان می‌داند.دین محمد(ص)، دین آزادگی اسنان است از ظلم، تزویر و دروغ و تحجر.

دولت مردان غربی که با حمایت‌های مالی و نظامی خود گروه‌های تروریستی را ساخته و پرداخته کردند که سیمای اسلام ناب را با اسلام تقلبی آمریکایی به جهانیان نشان دهند مسبب، مقصر و متهم اصلی بحران‌ها و آشوب‌های منطقه هستند.

القاعده و داعش با پول آمریکا و ترفندهای صهیونیست‌ها قدرت گرفته‌اند . تروریست‌هایی که با پول فرانسوی‌ها دیروز برای به زمین زدن کشورهای محور مقاومت در عراق و سوریه مردم، مسلمان را به خاک و خون کشیدند امروز بلای جان خودشان شده است.

ترس شما از عظمت اسلام و رشد تعداد مسلمانان به بیش از یک و  نیم میلیارد مسلمان در جهان آنچنان شما حیران و مبهوت کرده است که برای توقف این حرکت متعالی به هر روشو طریقی دست آویزی می‌کنید.

از یک سو گروه‌های تروریستی و وحشی را روانه کشورهای مسلمان می‌کنید و از یک سو نسبت به ساحت اقدسی و آسمانی حضرت ختمی مرتبت جسارت می‌کنید.

ناخن گرگ مفلوک و بیمار لیبرال‌های صهیونیست کجا و خراشیدن چهره ماه عالم تاب جها کجا؟ دین رحمت و مهربانی با این چنین جسارت‌های شیطانی نه تنها متوقف نخواهد شد که موجی دیگر بر موج‌های اسلام گرایی در سرتا سر جهان افزوده خواهد شد. دیر نخواهد بود که کاخ‌های سفید و الیزه نمازخانه مسلمانان شود و نماز برادران شیعه و سنی در صفوفی به هم فشرده در قدس شریف برپا شود.

سازمان ملل دروغین بگوید مه از حقوق کدام ملت‌ها دفاع می‌کند؟ چرا نسبت به اهانت دولت فرانسه به مقدسات یک و نیم میلیارد مسلمان جهان واکنش نشان نمی‌دهد؟مگر خون چند کشته کارمند آن نشریه فرانسوی از خون هزاران هزار مسلمان در عراق، سوریه، لبنان، فلسطین پررنگ تر است؟ چرا دولت مردان غربی را به خاطر حمایت از تروریست‌ها محکوم نمی‌کند؟ چرا در قبال شهادت شهید جهاد عماد مغنیه سکوت کرده است؟ سازمان‌های بین المللی عروسک‌های خیمه شب بازی صهیونیست‌ها هستند که این چنین در قبال هم دستی صهیونیست‌ها و گروه‌های تکفیری داعش و جبهه النصره علیه مردم مسلمان سوریهف لبنان و عراق سکوت کرده‌اند؟

حقوق بشر دروغین ارزانی خودتان. چرا در قبال نقض حقوق بشر شش میلیون فرانسوی مسلمان سکوت کرده‌اید؟

صحبتی هم با وزارت خارجه و وزارت ارشاد جمهوری اسلامی ایران

آقای وزارت خارجه حضورتان در فرانسه در زمانی که قلب مسلمانان جهان آزرده است چه توجیهی دارد؟

پیاده روی با شیطان در خیابان‌های ژنو را چگونه برای آزادگان جهان می‌خواهید معنا کنید؟سخن ما با شما همان توصیه‌های رهبر عزیزمان.

حالا اگر آمدند شرط برداشتن تحریم را یک چیزی قرار دادند که شما غیرتت نمی‌گنجد که آن را انجام بدهی؛ چه کار می‌کنید؟

آقای وزارت ارشاد

این برای بار چندم است که عده‌ای انسان‌های غربزده دلبسته به لبخندهای لندن و واشنگتن در نشریات و روزنامه‌هایشان به مقدسات و ارزش‌ها توهین می‌کنند. غیرت انقلابی و مسلمانی‌تان کجاست؟ 

در پایان مردم مشهد امروز هم صدا با تمام برادران و خواهران مسلمانشان در سرتا سر جهان اعلام می‌دارند که لااله الا الله، محمد رسوال الله و علی ولی الله، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل.

 

عکس/ حداقل دیگر لبخند نزنید!
انتهای پیام

بر چسب ها: ,
تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب