پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

5:22:37 - یکشنبه 12 بهمن 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
ایران از مرحله صدور ارزش های انقلاب عبور کرده است/غربی ها از ایران به عنوان یک کشور مستقل اسلامی واهمه دارند
مدیر شبکه الاتجاه عراق گفت : ایران از مرحله صدور ارزش های انقلاب عبور کرده است و وارد یک فاز جدیدی شده که آن به ثمر نشاندن تجربیات انقلاب اسلامی در کشور های دیگر است ،غربی ها از ایران به عنوان یک کشور مستقل اسلامی که به نفع ملل جهان با صهیونیست ها مخالفت ریشه ای و بنیادی دارد واهمه دارند.

به گزارش “ صبح رابر” مصطفی مصدق پور مدیر خبرگزاری الاتجاه عراق در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ” پایگاه اطلاع رسانی بوتیا ” در رابطه با نقش انقلاب اسلامی در تحول جهان در مسیر دین و معنویت اظهار داشت :انقلاب اسلامی ایران تاثیرات گسترده ای درمعنویت و سرنوشت سیاسی جهان مخصوصا منطقه خاورمیانه داشته است .

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران تاثیرات خیلی گسترده ای در روند مبارزات منطقه و جهان اسلام داشته است افزود : امروزشاهد رشد ثمره های انقلاب اسلامی ایران در کشور های مختلف هستیم که با استفاده از تجربیات این انقلاب در صدد پاسداری از انقلاب های خود هستند و ارزش های این انقلاب به خارج از جمهوری اسلامی ایران کاملا منتقل شده است .

مصدق پور تصریح کرد : امروز جهان ،مخصوصا کشور های اروپایی، غربی و اکثریت کشور های منطقه تشنه معنویات هستند،به همین دلیل ما شاهد یک خیزش و بیداری در افکار عمومی دنیا هستیم و همه تلاش خود را برای آشنایی بیشتر با ارزش های معنوی این انقلاب افزایش می دهند .

مدیر شبکه الاتجاه عراق ادامه داد : با گذشت بیش از سی سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران طرز فکر مردم خارج از مرز های ایران کاملا با افکار انقلاب اسلامی و رهبران این انقلاب مطابقت دارد و این نشان دهنده این است که جمهوری اسلامی ایران از طریق رساته های خود و تحرکات دیپلماسی و از طریق پیام های رهبر معظم انقلاب موفق شد در طول های سالهای اخیر ارزش های انقلاب را صادر کند.

وی خاطر نشان کرد : ما از مرحله صدور ارزش های انقلاب عبور کردیم و وارد یک فاز جدیدی شدیم و آن به ثمر نشاندن تجربیات انقلاب اسلامی در کشور های دیگر است ،دنیا تشنه معنویت است و تنها مکتبی که می تواند این امر را احیا کند انقلاب با شکوه جمهوری اسلامی ایران است .

مصدق پور دلایل مخالفت و انقلاب ستیزی برخی از قدرت های استکباری را عدم تمایل آن ها برای روی کار آمدن یک کشور مستقل عنوان کرد و افزود :  آن ها هر گز نمی خواهند شاهد یک کشور اسلامی مستقل باشند که از لحاظ علمی هر روز پیشرفت می کند  وتجربیات خود در اختیار بقیه ممالک می گذارد.

مدیر شبکه الاتجاه عراق بیان کرد : قدرت های استکباری بسیاری از تجربه های علمی خود را احتکار کردند،اگر هم بخواهند آن را صادر کنند در قبال یک سری شرایط و وابستگی سیاسی این امر را انجام می دهند، با پیشرفت ایران آن ها هم بازار را از دست می دهند و هم تجربیات خوبی نصیب کشور های دیگر می شود ، در نتیجه از نظر منافع سیاسی متضرر می شوند.

وی تصریح کرد : استقلال موضع و تصمیم گیری جمهوری اسلامی می تواند به سایر کشورهای منطقه منتقل شود و این امر باعث نگرانی آن ها شده است و برای منافع آن ها خطرناک است ،صهیونیست ها مانند یک غده سرطانی در منطقه هستند  که  اهداف غرب را تامین کنند.

مصدق پور عنوان کرد : با این وجود جهموری اسلامی توانست تمام این موانع را رد کند و موفق شود ، امرز اسرائیل به سوریه حمله می کندو مقامات سپاه پاسداران به آن ها پاسخ می دهند، در حالی که آن ها متوهم هستند و نمی فهمند پاسخ به چه معناست .

مدیر شبکه الاتجاه عراق تاکید کرد : جمهوری اسلامی ایران اگر هم بخواهد پاسخ دهد با انتقال تکنولوژی این کار را انجام می دهد ،همانطور که موشک های ساخت ایران تکنولوژی اش به فلسطین و لبنان منتقل شده و آن ها توانستند معادلات جنگ را به نفع جبهه مقاومت تغییر دهند.

وی در پایان تصریح کرد :جمهوری اسلامی ایران پاسخ خود را قبلا به اسرائیل داده و نیازی ندارد پاسخ دهد، حقیقت امر این است که آن ها از ایران به عنوان یک کشور مستقل اسلامی که به نفع ملل جهان با صهیونیست ها مخالفت ریشه ای و بنیادی دارد واهمه دارند.

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب